This article details a subject that falls under the Legends brand.

«То яке це відчуття, прокрастися до табору ваших ворогів?»
«Я вже не вважаю джедаїв ворогами.»
«Що ж тоді?»
«Вони — люди з половиною картини, які вважають, що мають усі факти. Це робить їхні рішення недосконалими.»
— Джейсен Соло і Ламія (джерело)

Ламія, ім'я при народженні Шира Елан Колла Брічутлива до Сили людина, жінка, Темна леді ситів. Народившись в Імперському центрі на піку правління Галактичного Імператора Палпатіна, Брі присвятила себе принципам імперської доктрини Нового порядку. Це привернуло увагу правої руки Палпатіна лорда ситів Дарта Вейдера, який посприяв просуванню дівчини в різноманітних спонсора них Імперією програмах, у тому числі її зарахуванню до Академії розвідки на Каріді. Закінчивши навчання з відзнакою і отримавши особисто від Вейдера звання майора, Брі отримала надсекретне завдання: проникнути до Альянсу повстанців і або спричинити смерть їхнього героя та джедая Люка Скайвокера, або дискредувати в очах оточуючих та призвести до його вигнання. Брі досягла останнього, та події, пов'язані з обезчещенням Скайвокера, також спричинили до її спотворення й мало не призвели до її смерті. Вона одужала завдяки Дартові Вейдеру, який оснастив її кібернетичними протезами, схожими на його власні. Після цього Брі розпочала навчання темному бокові Сили під наглядом Дарта Вейдера, взявши ім'я Ламії.

Появи

  • «Зоряні війни» (Marvel) (Перша поява)
  • «?-05-0038Спадок Сили: Зрада»
  • «?-05-0039Спадок Сили: Родоводи»
  • «?-05-0040Спадок Сили: Буря»
  • «?-05-0041Спадок Сили: Вигнання»
  • «?-05-0042Спадок Сили: Жертва»