FANDOM

Premium-Eras-canon
«Адмірал заборонив Вам бути на містку. Не будемо створювати сцени."
"Ні, давайте
— Командер Д'Ейсі і По Демерон (джерело)

Ларма Д'Ейсіжінка людської раси, яка служила в званні командера Опору. Будучи виходцем з планети Волентта, її особисто завербувала генерал Лея Орґана, яка дуже захоплювалася незалежною рисою її рідного світу. Батько Д'Ейсі, незважаючи на те, що Волентта відмовилась приєднатися до Нової Республіки, був визнаним критиком зусиль Сенату з демілітаризації.

Командер Д'Ейсі була розміщена на мосту флагмана Опору, Зоряний крейсер MC85 «Раддус», під час евакуації Ді'Куара та наступного несподіваного нападу на флот, коли Верховний Порядок так чи інакше відстежував їх по світловій швидкості. Під час нападу мост був знищений TIE-винищувачами, але Д'Ейсі вижила, поки вона не залишила його до знищення. Тоді вона повідомила про ситуацію членам Опору, які залишилися в живих, — єдину гарну новину про те, що Лея була жива, але залишалася непритомною. З серйозним серцем Д'Ейсі виявила, що більшість командування Опору, включаючи адмірала Джіала Акбара, загинули під час нападу. Слідом за ланцюгом командування, керівництво Опором потрапило до віце-адмірала Емілін Голдо, командира крейсеру «Нінка». Д'Ейсі лояльно пішла за нею, але це призвело до того, що її разом з Голдо та кількома іншими офіцерами тримали на мушці, коли капітан По Демерон, вступивши у протиріччя з Голдо через її стратегію та брак прозорості, влаштував заколот. Голдо зуміла відновити контроль над кораблем за допомогою Леї, яка особисто оглушила По і завантажила його на орбітальний вантажопідйомник U-55, який вона та Д'Ейсі використовували для евакуації, а Голдо залишився позаду, щоб пілотувати «Раддус». Коли По відновив свідомість, Д'Ейсі пояснила, що вони рухаються до стаої повстанської бази мінеральної планети Крейт, де вони можуть сховатись і надіслати сигнал своїм союзникам з Зовнішнього Кільця. Коли транспорт відійшов з-під вогню, це було лише завдяки доблесній жертві Голдо, яка затримала флот Верховного Порядку, що дозволило іншій частині досягнути планети безпечно. Тоді, Опір підготувався до фінальної схватки, після того, як база була пробита, а їхні сигнали лиха залишалися без відповіді. Після того Д'Ейсі була свідком появи того, хто, здається, був Люком Скайвокером, який повернувся лицем до Верховного Порядку, поки члени Опору тікали через підземний тунель, і які в кінцевому підсумку втекли на борту «Тисячолітнього соколу». Д'Ейсі залишилася однією із небагатьох учасників, що залишилися в живих[1].

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 Зоряні війни. Епізод VIII: Останні джедаї