FANDOM

Premium-Eras-canon
«Підготуйся розгромити будь-які світи, які нам протистоять. Ми з лицарями йдемо на полювання на сміттярку.»
— Верховний лідер Кайло Рен (джерело)

Лицарі Рен — група користувачів Темного боку Сили, яка діяла під командуванням Сноука, Верховного лідера Першого Порядку. Кайло Рен був керівником організації.

Організація

Лицарі Рен включали Кайло Рена[1], якого Верховний лідер Сноук, лідер цих користувачів Темного боку Сили, називав майстром Лицарів Рен. Як член Лицарів Рен, Кайло не був частиною формальної ієрархії Першого Порядку, але тим не менш вільно діяв серед військового командування, яке терпіло його присутність з деякими ваганнями, оскільки його порядок перевершував їх власні. Кайло одягав чорно-сріблястий бойовий шолом на базі бойового снаряда, який носили Лицарі Рен.

Історія

Лицарі Рен діяли через десятиліття після завершення Галактичної громадянської війни. Ними керував Верховний лідер Сноук, який використовував їх як знаряддя Темного боку Сили, як і Перший Порядок. Лицарі Рен знищили нове покоління джедаїв Люка Скайвокера. Рей Скайвокер, чутлива до Сили сміттярка, яку приховували на планеті Джакку, бачила Лицарів Рен у своєму баченні.

Появи

Джерела

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Зоряні війни. Епізод VII: Пробудження Сили
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 Сходження Кайло Рена, частина 1
  3. Зоряні війни. Пробудження Сили: Ілюстрований словник
  4. 4,0 4,1 4,2 4,3 4,4 Скайвокер. Сходження: Ілюстрований словник
  5. Зоряні війни. Епізод VIII: Останні джедаї
  6. 6,0 6,1 6,2 6,3 Зоряні війни. Епізод IX: Скайвокер. Сходження
  7. 7,0 7,1 Зоряні війни: Абсолютно все, що потрібно знати (оновлене та розширене видання)