This article details a subject that is considered canon.

«Я подорожував надто далеко і бачив занадто багато, щоб ігнорувати відчай у галактиці. Без джедаїв у Силі немає балансу.»
— Лор Сан Текка до командера По Демерона (джерело)

Лор Сан Теккалюдина, дослідник і член Церкви Сили, який жив за часів Війн клонів, Галактичної громадянської війни і на початку Холодної війни між Верховним Порядком та Новою Республікою. Він не був лицарем-джедаєм, але був прихильником ідеалів їх Ордена і вірив, що без повернення джедаїв не може бути балансу в Силі. Після багатьох пригод Сан Текка пішов на спочинок на Джакку, де мав в своєму розпорядженні фрагмент мапи, який вказував шлях до Першого храму джедаїв. У цьому Храмі, як вважалося, переховувався майстер-джедай Люк Скайвокер, який зник після невдалої спроби відновити Орден джедаїв. Винуватець знищення Ордена, Кайло Рен, був першим учнем Люка, але пізніше став магістром Лицарів Рен і прилетів на Джакку, щоб відшукати мапу, яку також прагнув отримати пілот Опору По Демерон. Сан Текка віддав фрагмент мапи Демерону і незабаром був убитий Реном, коли відмовився розповісти йому про мапу[2].

Появи

Джерела

Посилання