This article details a subject that is considered canon.

«Джин, вір у Силу.»
— Ліра Ерсо до її дочки Джин Ерсо (джерело)

Ліра Ерсолюдина, дружина науковця Ґалена Ерсо. Їх весілля відбулося за чотири роки до початку Війн клонів і пройшло на Корусанті. Під час війни Ліра та її чоловік займалися дослідженням кайбер-кристалів на Валлті, але коли планета долучилася до Конфедерації незалежних систем, їх заарештували за звинуваченням у шпигунстві. У кінцевому підсумку Ліра народила дочку Джин. Всі троє були врятовані лейтенантом-командером Орсоном Кренніком, старим другом Ґалена Ерсо і учасником абсолютно секретного проекту Верховного Канцлера Шива Палпатіна з розробки суперзброїЗірки Смерті.

Орсон переконав Ґалена продовжити вивчення кайбер-кристалів і потай від науковця використовував його дослідження для створення суперлазера Зірки Смерті. В кінцевому підсумку Ліра і Ґален дізналися про справжні наміри Кренніка і завдяки Со Ґеррері змогли втекти з Корусанту на віддалену планету Ла'му. Через чотири роки Креннік виявив їх притулок і прибув на Ла'му разом із загоном штурмовиків смерті, щоб забрати сім'ю назад на Корусант. Ліра зробила відчайдушну спробу зупинити імперців, але в результаті була застрелена одним із штурмовиків за наказом Кренніка.

Появи

Посилання