FANDOM

Premium-Eras-canon
«Місце поклоніння для деяких. Для інших — двигун руйнування.»
Мол (джерело)

Малакорський храм ситівхрам ситів, розташований на планеті Малакор.

Історія

«Мій учень активізує храм, або точніше, цю бойову станцію, яку я буду використовувати, щоб розповсюдити помсту на всіх моїх ворогів!»
Мол до Асоки (джерело)

За тисячоліття до виникнення Галактичної Імперії, сити побудували пірамідальний храм у суворому світі на планеті Малакор. Пекельна машина в самому центрі храму ситів, суперзброя, що живилася від гігантського кайбер-кристалу, була здатною знищити життя. Джедаї незабаром «зловили вітер» плану ситів і почали напад на храм. Під час битви суперзброя вистрілила, убивши і перетворивши на камінь всіх комбатантів — джедаїв і ситів[1]. Ця подія згодом стала відомою як Велика різанина на Малакорі.

За три роки до битви при Явіні, храм відвідали лицар-джедай Кенан Джаррус, його падаван Езра Бріджер та колишній джедай Асока Тано, коли вони шукали інформацію про те, як перемогти лорда ситів Дарта Вейдера і його інквізиторів. Перебуваючи там, вони зіткнулися з колишнім лордом ситів Молом, який також намагався знищити Вейдера. Мол і Езра співпрацювали разом, щоб увійти до храму, і в кінцевому рахунку витягнули голокрон ситів, який був необхідним, щоб активувати храм. Після розміщення голокрону на обеліску, Бріджер почув жіночий голос[1].

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Зоряні війни: Повстанці