This article details a subject that falls under the Legends brand.

«Я — боєць. Я завжди була бійцем. Ті кілька разів на відпочинку я була нещасною. Я жадаю викликів, і я їх створюю.»
— Мара Джейд-Скайвокер (джерело)

Мара Джейд-Скайвокержінка, людина, за своє життя встигла побувати Рукою Імператора, контрабандисткою, а пізніше майстринею-джедаєм у Вищій раді джедаїв. Вона виховувалась у якості слуги та особистого убивці для Імператора Палпатіна, і згодом стала його висококласним чутливим до Сили агентом. Ставши Рукою Імператора ще в молодому віці, Джейд з холодним професіоналізмом виконувала завдання Палпатіна, здебільшого пов'язані з убивством повстанців і корумпованих імперців. Служачи особистим убивцею для Імператора, вона отримала неперевершені навички в найрізноманітніших сферах, а також навчалася володінню Силою, яке було продовжено Люком Скайвокером кількома роками пізніше. Після смерті Палпатіна, Мара почула його останній наказ — убити Скайвокера, проте через смерть її майстра вона була змушена переховуватися. Врешті-решт, вона приєдналася до ватажка контрабандистів Телона Каррде, ставши кращою з його команди та його заступницею. Під час нападів гранд-адмірала Трауна, вона була змушена співпрацювати зі Скайвокером, і стала відчувати стриману повагу до нього.

Появи