Зорепедія
Advertisement
This article details a subject that falls under the Legends brand.

Вони стверджують, що бачать більше за нас. Розумієш, уся ця штука з Силою? Змушує мене нервувати." - Аттон Ренд.

Міралука — людиноподібна, чутлива до сили раса. Їх рідна мова - міралукська, хоча деякі з представників, такі, як Візас Марр та темний джедай Джерек, віддавали перевагу основній.

Вигляд

"Її вид не бачить так, як бачимо ми." - Крея

Жінка раси міралука

Міралука людиноподібна раса, що відрізняється від людей відсутністю очей, лишилась лише очна ямка. Через це сприймають навколишній світ крізь Силу. Цей зір настільки потужний, що подивившись на джедая чи сита, міралука бачить випромінення Сили від них. Потужність зв'язку міралук з Силою залежить від індивіда.

Міралуки, як людиноподібна раса, можуть схрещуватись з людьми. До людей з міралукською кров'ю відносяться Крінда та Люс'єн Драай. Казали, що подібне схрещення може призвести до труднощів у нащадків.

Історія

Новим рідним світом для Міралук став Альферідіс після того, як їх рідний світ став непридатним для життя. Пізніше, Міралуки колонізували планету Катарр, яка була позбавлена усього живого Лордом Сітів Дартом Ніхілусом, приблизно у 3952 ДБЯ, під час зібрання Джедаїв.

Advertisement