FANDOM

Premium-Eras-canon
«Сила, що всередині, скоро служитиме Імператору.»
— Дарт Вейдер (джерело)

У 3 ДБЯ, Кенан Джарус, Езра Бріджер, Асока Тано та дроїд-астромеханік Чоппер відправились на надзвичайно небезпечну місію на планеті Малакор, щоб знайти знання, які допомогли б їм перемогти сітів та їх інквізиторів. Під час виконання своєї місії повстанці вступили у конфлікт з інквізиторами, але їм допомагав непривабливий союзник: колишній лорд сітів Дарт Мол. Об'єднавшись із силами, Мол і повстанці працювали разом, щоб отримати сітський голокрон і установити його в обеліск Малакорського храму сітів.

Однак, Мол потім включив своїх союзників і осліпив Кенана. Проблеми повстанців ще більше ускладнилися з приходом лорда сітів Дарта Вейдера, який прийшов заволодіти таємницями храму для Імператора. Кенану і Езрі вдалося вилучити голокрон з обеліску храму, що спричинило імплозію, яка пошкодила більшу частину храму. Тимчасом коли двом джедаям разом з Чопером вдалося втекти на «Фантомі», Асока залишився позаду, щоб утримати Вейдера. Хоча, як вважали, Асока загинула, вона і Вейдер фактично пережили вибух.

Появи

Посилання

  1. 1,00 1,01 1,02 1,03 1,04 1,05 1,06 1,07 1,08 1,09 1,10 1,11 1,12 1,13 1,14 1,15 1,16 1,17 1,18 1,19 1,20 1,21 Зоряні війни: Повстанці