FANDOM

Premium-Eras-canon
«... Хтось забезпечує терористів з так званого руху «Вільний Рілот» інформацією про те, що тут відбувається. Викрадення, яке ви заперечували, означало це. Зрада повинна походити від екіпажу Таа."
"І це тому ми полетимо на Рілот? Як наживка? Навіщо ризикувати, коли я міг просто убити Таа і весь його персонал? Це б знищило зрадника."
"Але це не усуне коріння зради. Також не буде розкрито розмах зради, який, я підозрюю, виходить далеко за рамки персоналу сенатора.»
— Імператор і Дарт Вейдер обговорюють свої мотиви для місії на Рілоті (джерело)

В 14 ДБЯ Галактичний Імператор Шив Палпатін, таємно Дарт Сідіус, здійснив таємну місію, щоб придушити зростаюче повстання на Рілоті, відомий як рух «Вільний Рілот», і викоренити зрадника всередині імперських рядів. Прагнучи виманити вільних повстанців Рілота зі схованки, Сидіус та його сіт-учень Дарт Вейдер полетіли на Рілот на флагманському флагмані Вейдера ― зоряному руйнівнику «Небезпечний». Офіційно їх поїздка була державним візитом сенатора Рілота Орна Фрі Таа, який повернувся на підтримку Імперії на своїй планеті.

Дізнавшись про візит Імператора та лорда Вейдера, лідер руху «Вільний Рілот» Чам Синдулла вирішив вбити Імператора та лорда Вейдера, щоб повалити Імперію. Йому допоміг подвійний агент імперський полковника Белькор Дрей, який намагався використати кризу для дискредитації свого суперника моффа Деліана Морса. Використовуючи дроїди-винищувачі часів Війн клонів та космічні міни, вільні повстанці Рілоту спромоглися знищити «Небезпечний». Однак вони не змогли вбити ні Імператора, ні лорда Вейдера, ні моффа Морса. Лорди сітів приземлилися на Рілоті та зуміли перемогти повстанців «Вільного Рілоту».

Тим часом, мофф Морс дізнався про змову Белкора і знову встановив контроль над імперськими силами на Рілоті. Після вбивства цілої орди лайлеків, двом лордам-сітам вдалося дістатися до місцевого села Тві'леків. Чам і Белкор наблизились до сітських лордів. В спробі приховати стосунки з Чамом, Белкор намагався використати свої зоряні винищувачі «V-wing», щоб бомбити як село, так і війська Чама. Проте мофф Морс взяв команду над бійцями Белкора і використовував їх для вбивства імперського ренегата. Чам та його війська почали нападати на село, але були нейтралізовані силами Морса. Незважаючи на провальний план, Чаму вдалося втекти і продовжити повстання на Рілоті[1].

Появи

Джерела

Посилання

  1. 1,00 1,01 1,02 1,03 1,04 1,05 1,06 1,07 1,08 1,09 1,10 1,11 1,12 1,13 1,14 1,15 1,16 1,17 1,18 1,19 1,20 1,21 1,22 1,23 1,24 1,25 1,26 1,27 1,28 1,29 1,30 1,31 1,32 1,33 1,34 1,35 1,36 1,37 1,38 1,39 1,40 Лорди сітів
Іншими мовами