FANDOM

Tab-canon-black
Tab-legends-white
Premium-Eras-legends
«Він постійно думає, аналізує, розробляє стратегії. Страху він не проявив, натомість, у свою чергу, з цікавістю вивчав мене.»
— Імператор Палпатін (джерело)

Мітт'рау'нуруодо, більш відомий за корінним ім'ям Траун і неправильно названий віцелордом Сівом Кавом як Міттраудочисс, чоловік, що служив у флоті Галактичної Імперії та став єдиним інородним гранд-адміралом. Багатьма вважаючись кращим воєнним стратегом у флоті, він зайняв високу посаду, незважаючи на сувору расистську політику Імперії.

Родом із Ксілли, Троун розпочав свою кар'єру офіцером в оборонних силах Домінації чиссів у Незвіданих Регіонах, де продемонстрував безжалісне зобов'язання ліквідувати будь-які загрози Домінації. Серед цих ранніх загроз був і авангард розвідників позагалактичної раси юужань-вонґів, тоді відомих чиссам лише як «Далекі чужаки». Втім, принципи Троуна суперечили чисському суспільству, яке не схвалювало агресивних чи запобіжних нападів. 27 року ДБЯ він вперше зустрів лорда сітів Дарта Сідіуса, публічно відомого як Верховний Канцлер Галактичної Республіки Палпатін, попередньо розгромивши його особисту оперативну групу. Тим не менш, обидва визнали загрозу, яка походить із Незвіданих Регіонів, особливо з боку «Далеких чужаків». Двоє мовчки скріпили угоду між собою, коли Троун знищив республіканський дослідницький корабель «Наддалекий переліт», щоб не дозволити йому спровокувати Далеких чужаків на напад на Республіку, що призвело до загибелі багатьох членів Ордену джедаїв.

Появи