FANDOM

Premium-Eras-canon
«Спершу ти повинен відправитися до Храму джедаїв. Ми застанемо їх зненацька. Зроби те, що потрібно зробити, лорде Вейдере, без коливань, не щади нікого.»
— Дарт Сідіус до Дарта Вейдера (джерело)

Після дуелі між Мейсом Вінду та Верховним Канцлером Шивом Палпатіном, який був виявлений як лорд сітів Дарт Сідіус, Енакін Скайвокер присягнув Палпатіну і Темному боку Сили. Скайвокер отримав ім'я Дарта Вейдера, після чого йому було наказано очолити напад на Храм джедаїв на Корусанті. Вейдер очолив облогу Храму джедаїв зі своїм 501-м легіоном солдатів-клонів. Він не зупинився, поки навіть юнлінги не були знищені, і встановив храмовий маяк із закодованим повідомленням, щоб закликати джедаїв повернутися додому, сповіщуючи, що війна закінчилася, а отже будь-який джедай, який вижив, міг бути заманеним на Корусант і бути вбитим. Пізніше він покинув Храм, щоб розповісти своїй дружині Падме Амідалі про ситуацію, в той час як війська продовжили атаку самостійно, зокрема вбивши Зетта Джукассу на очах у Бейла Орґани. Напад, поряд з виконанням Наказу 66 на інших планетах, призвели до вигнання та майже винищення решти джедаїв.

Проте двоє джедаїв, які вижили, а саме майстри Обі-Ван Кенобі та Йода, встигли проникнути до Храму і змінити зміст повідомлення, щоб застерегти уцілілих джедаїв від повернення на Корусант і таким чином запобігти ще більшим втратам.

Появи

Посилання

  1. Зоряні війни: Кенан
  2. 2,00 2,01 2,02 2,03 2,04 2,05 2,06 2,07 2,08 2,09 2,10 2,11 2,12 2,13 2,14 2,15 2,16 2,17 2,18 2,19 2,20 2,21 2,22 2,23 2,24 2,25 2,26 2,27 Зоряні війни. Епізод III: Помста сітів