FANDOM

Premium-Eras-canon
«Пане учителю, корабель генерала Ґрівуса прямо по курсу. Але він обліплений дроїдамі-стерв'ятниками.»
— Енакін Скайвокер до Обі-Вана Кенобі (джерело)

«Невидима рука»дредноут типу «Провидіння», що належав генералу Ґрівусу під час Війн клонів. Корабель був пофарбований в світлі сіро-блакитні тони з жовтими стрілами на носі.

На кораблі перебувало дуже багато дроїдів-стерв'ятників, а також звичайних бойових дроїдів і особистих охоронців Ґрівуса IG-100 «Маґнавартових». Команду корабля крім дроїдів становили ще й кілька неймодіанців.

З цього корабля Ґрівус керував битвою при Корусанті, нападом на планету Корусант, в результаті якого був схоплений Верховний Канцлер Шив Палпатін. Генерали-джедаї Обі-Ван Кенобі і Енакін Скайвокер проникли на флагман з метою звільнити Палпатіна, Скайвокер вбив графа Дуку (потай лорда сітів Дарта Тирануса), який тримав Канцлера а заручниках. Але невідомим для них було те, що всю цю операцію організував сам Палпатін, який потай був Дартом Сідіусом. Незабаром джедаї і звільнений ними бранець були схоплені і доставлені на місток «Невидимої руки», де вони вступили в сутичку з Ґрівусом і його вартою. Віддавши наказ убити джедаїв, Ґрівус втік з власного флагмана в рятувальній капсулі, попередньо активувавши всі із них. Незважаючи на сильні пошкодження, які «Невидима рука» отримала в ході битви, через що корабель розвалився надвоє і позбувся управління, Скайвокеру все ж вдалося посадити залишки корабля[1].

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 Зоряні війни. Епізод III: Помста сітів