Зорепедія
Advertisement

Неймодійський стрілецький батальйон, також відомий як Неймодійська королівська гвардія — елітний бойовий підрозділ Конфедерації Незалежних Систем, сформований з неймодійських воїнів.

Історія

Воїни батальйону здаються в полон.

Під час Війн Клонів бійці батальйону охороняли високопоставлених функціонерів Торгової Федерації та важливі об'єкти КНС. В 19 ДБЯ частина воїнів були розквартировані на Мустафарі, де охороняли завод корпорації «Клеґґер», в якому перебували члени Ради Сепаратистів. Ці бійці були знищені Дартом Вейдером разом з бойовими дроїдами та іншими сепаратистами. Після війни батальйон був розформований.

Характеристики

Снайпер.

Частину бійців батальйону складали злочинці та найманці, яким в обмін на службу обіцяли амністію та хорошу оплату. Інші воїни виховувались для служби з дитинства і відрізнялись нетиповими для неймодійців благородством, хоробрістю та відданістю.

Воїни носили сіру форму і сіру металеву броню, стилізовану під обладунок Лицарів-жуків — воїнів, які захищали Неймодію в доіндустріальну епоху. Більшість бійців були озброєні силовими піками і спеціалізувались на ближньому бою. Їх прикривали снайпери, озброєні церемоніальними гвинтівками. Снайпери носили зелену форму та сіру броню.

Здоровило.

В разі крайньої небезпеки в бій вступили здоровили — генетично модифіковані триметрові воїни, які відрізнялись величезною фізичною силою, жорстокістю і спалахами люті. Вони були озброєні масивними вібробулавами, а важка броня могла витримати навіть численні удари світлового меча. За межами бою здоровил зазвичай тримали в стазисі, оскільки їхній вибуховий характер і жага крові становили загрозу для інших бійців.

Відомі бійці

  • Капітан Ґап Нокс
  • Лейтенант Фейм Дрімал
Advertisement