Зорепедія
Advertisement
This article details a subject that is considered canon.

«У вас є щось для мене?»
«Пристрій встановлений, як ви й просили.»
«Добре. Ви будете щедро винагороджені в новій ері.»
— Офіцерка зв’язку та її інформатор

Ця людина жіночої статі служила офіцеркою зв’язку в уламку Галактичної Імперії, очолюваному мофом Ґідеоном. 9 року ПБЯ вона координувала контакт із нерозпізнаним мімбанійським інформатором для відстеження чутливого до Сили немовляти на ім’я Ґроґу. Коли її шпигун доповів про встановлення на канонерку «Лезо бритви», де перебувало дитя, пристрою стеження, офіцерка переказала ці новини мофові Ґідеону.

Легкий крейсер Ґідеона вистежив «Лезо бритви» до планети Тайтон, після чого знищив канонерку пострілом з орбіти. Моф поцікавився, чи було задіяно темних солдатів, і нерозпізнана офіцерка відповіла, що було. Коли темні солдати викрали Ґроґу, офіцерка прийшла до Ґідеона, який перебував у камері з немовлям, і отримала наказ зв’язатися з доктором Першинґом. Пізніше офіцерка зв'язку доповіла мофові про повідомлення, що було надіслане йому мандалорцем Діном Джаріним, який волів визволити Ґроґу з рук Ґідеона.

Через певний час до корабля мофа Ґідеона наблизився захоплений імперський шатл класу «Лямбда», імітуючий панічну втечу від корабля Боби Фетта, і запитав про дозвіл на термінову посадку. Моф Ґідеон наказав випускати винищувачів, і офіцерка зв'язку передала на шатл відмову в запиті, наказавши також триматися подалі від пускової труби доки винищувачі не стартують. Однак шатл не послухався ні її першої відмови ні подальших, куди більш наполегливих, і все одно зайшов до ангару. Абордажна партія мандалорців на чолі з Бо-Катан вийшла з шатлу і почала прориватися в напрямку містка легкого крейсера. Перед початком битви за місток офіцерка зв'язку зайняла укриття за своїм терміналом і намагалася відстрілюватись, але натомість була застрелена сама. Судячи з непрямих доказів, офіцерка загинула від руки Бо-Катан.

Біографія

Контакт із інформатором

Офіцерка зв'язку слухає доповідь інформатора.

За часів Нової Республіки нерозпізнана офіцерка зв'язку служила в уламку Галактичної Імперії, очолюваному мофом Ґідеоном, у рангу лейтенантки. Місцем її служби був легкий крейсер мофа Ґідеона. Офіцерка підтримувала контакт із мімбанійським інформатором, який запевнив її, що чутливе до Сили немовля Ґроґу, яке розшукує мофф Ґідеон, перебуває на кораблі "Лезо бритви", що належить мандалорцю Діну Джаріну. Коли інформатор доповів, що під час ремонту на планеті Неварро на корабель Джаріна було встановлено пошуковий маячок, офіцерка подякувала йому і пообіцяла нагороду, коли настане "нова ера". Після цього лейтенантка попрямувала до мофа Ґідеона і доповіла про контакт з інформатором та отриману від нього інформацію.

Сутичка на Тайтоні

"Темних солдатів було задіяно?"
"Щойно."
― Ґідеон та офіцерка зв'язку.

Офіцерка зв'язку підтверджує, що темних солдатів було задіяно.

Легкий крейсер мофа відстежив корабель Діна Джаріна і прибув на планету Тайтон, де відбулася сутичка між штурмовиками Ґідеона та Діном Джаріним, якого підтримували Боба Фетт і Феннек Шанд. Корабель Ґідеона знищив канонерку "Лезо бритви", яка стояла на землі, а моф Ґідеон поцікавився, чи було задіяно темних солдатів. Офіцерка зв'язку відповіла, що було. Чотири темні солдати вилетіли за Ґроґу і забрали немовля. Після цього вони повернулися на корабель, який негайно здійснив стрибок у гіперпростір. Трохи пізніше офіцерка зв'язку приєдналася до Ґідеона, який вирішив відвідати Ґроґу і побачити його можливості. Коли дитя втомилося від надмірного використання своїх здібностей, моф Ґідеон наказав офіцерці вийти на зв'язок із доктором Першинґом і повідомити йому, що він зможе продовжити свої досліди. Лейтенантка послухалася наказу.

Попередження Діна Джаріна

Офіцерка зв'язку та моф Ґідеон слухають повідомлення мандалорця.

Певний час потому офіцерка зв'язку в супроводі нерозпізнаного артилерійського офіцера прийшла на місток крейсера Ґідеона із доповіддю для мофа. Вона розповіла про надходження голографічного повідомлення від мандалорця Діна Джаріна. У повідомленні йшлося про те, що Ґідеон недооцінює те, наскільки важливим для мандалорця є Ґроґу, і про те, що немовля невдовзі повернеться до мандалорця. Коли Ґідеон слухав Джаріна, офіцерка зв'язку стояла біля голографічного проектора разом із ним.

Визволення Ґроґу

"Запит відхилено! Очистьте пускову трубу для запуску винищувачів!"
"Відбій! Відбій! Нас атакують!"
"Негайно очистьте пускову трубу!"
― Офіцерка зв'язку та Бо-Катан, що вдавала з себе імперського пілота.

Офіцерка збентежена прибуттям шатлу 2743.

Коли Дін Джарін та його команда спланували атаку на легкий крейсер мофа Ґідеона з метою повернути Ґроґу, вони влаштували імітацію нападу корабля Боби Фетта на захоплений ними імперський шатл класу «Лямбда». Офіцерка зв'язку прийняла вдаваний панічний запит про дозвіл на термінову посадку, але моф Ґідеон наказав у першу чергу запускати винищувачі. Офіцерка зв'язку послухалась, відхилила запит про посадку і наказала не наближатися до ангару доки з нього не вийдуть винищувачі. Коли Бо-Катан, яка вдавала з себе переляканого пілота шатлу, ослухалась наказу, офіцерка зв'язку продовжувала повторювати наказ не наближатись до пускової труби, кожного разу все більш наполегливо.

Атака на місток. Офіцерка стоїть в укритті за своїм терміналом біля правого кута центрального ілюмінатора.

Проігнорувавши імперську офіцерку, Бо-Катан здійснила посадку. Згідно з планом операції Дін Джарін мав проникнути в камеру, де моф Ґідеон тримав Ґроґу, і визволити дитя, а Бо-Катан повинна була вдертися на місток корабля, знайти там Ґідеона і забрати в нього Темний меч. Вона повела за собою основні сили, відволікаючи увагу від мандалорця. Офіцерка зв'язку весь цей час залишалася на містку. Вона встигла підготуватися до бою і зайняла укриття за своїм робочим терміналом, що був розташований біля правого кута центрального ілюмінатора.

Офіцерка зв'язку лежить мертвою під ілюмінатором.

Офіцерка лежить на тому самому місці, але в іншій позі.

Сцену загибелі офіцерки зв'язку не було показано на екрані, але після того як Коска Рівз деактивувала артилерійські системи корабля, в кадр частково потрапила Бо-Катан, що стояла спиною до ілюмінатора і цілилась у мертвого офіцера за артилерійським терміналом. Оскільки цей термінал був розташований напроти терміналу, за яким зайняла укриття офіцерка зв'язку, можна зробити висновок, що Бо-Катан добігла до ілюмінатора, встала між офіцеркою зв'язку та іншим імперським офіцером і застрелила їх обох. Після закінчення бою за місток корабля нерозпізнана офіцерка лежала мертвою під центральним ілюмінатором. Коли моф Ґідеон вистрілив у Бо-Катан, та впала на підлогу біля трупа офіцерки зв'язку, але потім підвелася на ноги. Нерозпізнана офіцерка залишилася на підлозі, але оскільки Бо-Катан якоїсь миті посунула її мертве тіло, у подальших сценах офіцерка лежала вже в іншій позі.

Особистість і навички

"Об’єкт все ще з ним?"
"Так. Наше джерело підтверджує цю інформацію."
― Ґідеон та офіцерка зв'язку

Офіцерка зв'язку доповідає своєму мофу гарні новини.

Нерозпізнана офіцерка зв'язку була людиною жіночої статі. Вона мала карі очі, світлу шкіру й коротко стрижене темне волосся. Офіцерка приймала і передавала повідомлення, а також координувала діяльність інформаторів, подібних до мімбанійця з Неварро, якому обіцяла щедру винагороду у "новій ері". Її робочий термінал був відокремлений від більшості інших і розташовувався на підвищенні під центральним ілюмінатором, але вона також працювала за гололітом у центрі містка. Всю важливу інформацію нерозпізнана офіцерка негайно доповідала мофові Ґідеону. Коли на місток корабля її мофа вдерлись абордажники, офіцерка зв'язку зайняла укриття за своїм терміналом і намагалася відстрілюватись.

Спорядження

Нерозпізнана офіцерка зв'язку була одягнена в стандартну імперську флотську уніформу, включно з фуражкою, і прикріплювала до свого мундиру два кодових циліндри. На лівій стороні грудей вона носила позначку з двома червоними і двома синіми прямокутниками, яка свідчила про її лейтенантське звання. Офіцерка була озброєна бластером моделі SE-14r, який носила в кобурі на поясі.

Появи на екрані

Advertisement