Зорепедія
Advertisement
This article details a subject that is considered canon.

«Пункт контролю, зупиніться!»
— Вахтовий офіцер.

Цей чоловік, що належав до людської раси, служив вахтовим офіцером в уламку Галактичної Імперії, очолюваному мофом Ґідеоном у рангу лейтенанта. Місцем його служби був ангар легкого крейсеру Ґідеона. Коли до корабля наблизився захоплений імперський шатл, вахтовий офіцер зупинив розгортання винищувачів і фактично дозволив шатлу безперешкодно висадити на борт корабля абордажну команду.

Біографія

"До нас наближаються з напрямку 2-8-4-6"
― Операторка ангару.

За часів Нової Республіки нерозпізнаний імперський вахтовий офіцер служив в уламку Галактичної Імперії, очолюваному мофом Ґідеоном, у рангу лейтенанта. Місцем його служби був легкий крейсер мофа Ґідеона. 9 року ПБЯ біля легкого крейсера мофа з гіперпростору вийшов імперський шатл класу «Лямбда», який переслідував корабель Боби Фетта. Шатл зробив запит про термінову посадку, але моф Ґідеон наказав у першу чергу запускати винищувачі. Двоє винищувачів покинуло ангар, третій готувався до зльоту, але шатл продовжував наближатися, погрожуючи зіткненням.

Коли вахтовий офіцер почув, як операторка ангару доповідає про наближення шатлу, він скористався комлінком, щоби наказати пункту контролю ангаром припинити розгортання винищувачів. Після цього він стояв, спостерігаючи за наближенням шатлу, але коли той здійснив важку аварійну посадку, відбіг осторонь. Вахтовий офіцер загинув невдовзі після цього, коли з шатлу вийшла абордажна команда і відкрила вогонь по персоналу ангара.

Спорядження

Нерозпізнаний імперський вахтовий офіцер був одягнений у стандартну імперську флотську уніформу, включно з фуражкою і кодовим циліндром на лівому плечі. На лівій стороні грудей він носив позначку з двома червоними прямокутниками, під якими розташовано два синіх. Це є розпізнавальними знаками лейтенанта. Він також був озброєний бластером моделі SE-14r, який носив у кобурі на поясі.

Появи на екрані

Іншими мовами
Advertisement