FANDOM

Premium-Eras-canon
«Мені немає діла до ваших труднощів! Я досягну успіху там, де ви з Каллусом провалилися!»
— П'ятий Брат адміралові Кассіусу Костянтину (джерело)

П'ятий Брат ― чоловік невідомої раси, який служив інквізитором Галактичної Імперії за кілька років до битви при Явіні. Під час тренування Дарт Вейдер відсік йому праву руку, яка була згодом замінена на механічну. За наказом Імператора Дарта Сідіуса П'ятого Брата відправив лорд сітів Дарт Вейдер, щоб полювати на зростаюче повстання проти Імперії. Разом із Сьомою Сестрою він боровся з ними неодноразово, але всякий раз повстанцям вдавалося втекти. Пізніше П'ятий Брат перехопив сигнал про допомогу від Восьмого Брата і прибув на Малакор. У битві між інквізиторами, повстанцями і Дартом Молом його світловий меч був знищений Асокою Тано, і Дарт Мол стратив обеззброєного інквізитора.

Біографія

Цей чутливий до Сили чоловік невідомої раси, чиє справжнє ім'я залишається невідомим, був падаваном Ордену джедаїв. У 19 ДБЯ, після виконання Наказу 66 і штурму Храму джедаїв йому, як і іншим падаванам, що вижили, було запроновано присягнути на вірність Імператорові або ж бути вбитими. Він обрав перше і став агентом імперського Інквізиторію на ім'я П'ятий Брат.

Він, разом із іншими інквізиторами, проходив тренування під наглядом Гранд-інквізитора у тренувальному центрі Інквізиторію. У якийсь момент Імператор Палпатін розповів своєму новому учню, лордові сітів Дарту Вейдеру про проект Інквізиторію. Той, однак, виявився не на жарт роздратований тим фактом, що Імператор довірив полювати на вцілілих джедаїв комусь іншому, а не йому самому. Сповнений люті, він провів "тренування", під час якого відрубив П'ятому Братові праву руку, яка згодом була замінена на механічну.

П'ятий Брат прибув на ''Невблаганний''.

П'ятий Брат прибув на "Невблаганний".

Після смерті Гранд-інквізитора у 4 ДБЯ П'ятий Брат був призначений до адмірала Касіуса Константіна на «Невблаганний». Згодом він на своєму власному винищувачі типу V1 вирушив на стару медичну станцію типу «Притулок», де зустрів Езру Бріджера, Сабін Врен і Сьому Сестру. Схопивши повстанців, П'ятий Брат хотів сам прикінчити Бріджера, але йому завадила Сьома Сестра, яка мала більш далекоглядні плани на нього[1].

Сьома Сестра не дає П'ятому Братові прикінчити Езру Бріджера.

Сьома Сестра не дає П'ятому Братові прикінчити Езру Бріджера

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 Зоряні війни: Повстанці
  2. 2,0 2,1 2,2 Зоряні війни. Дарт Вейдер: Темний лорд сітів