FANDOM

Premium-Eras-canon
«Хлопець. Він твій син?"
"Ні. Він мій падаван. Щось між студентом та учнем.»
Ґрекер і Обі-Ван Кенобі, обговорюючи Енакіна Скайвокера (джерело)

Падаванчутливий до Сили підліток, який навчався в Ордені джедаїв, щоб одного дня стати повноцінним джедаєм. Спочатку падавани були відомі як джедаї-юнлінги, і вони навчалися у навчальних закладах з кількома учнями та вчителями. Після досягнення певного віку падавани, як правило, навчались у лицаря-джедая або майстра-джедая, починаючи свої тренування "один на один". Учні часто проводили місії з їхніми майстрами, як частину цього тренінгу "один на один". Кодекс забороняв джедаям навчати більше одного падавана або учня за один раз. Більшість падаванів, як відомо, росли або носили падаванські коси, щоб символізувати їхнє звання. Після завершення джедайських випробувань, падаван підвищувався до чину лицаря-джедая[1].

Під час Війн клонів Рада джедаїв почала призначати падаванів джедаям замість того, щоб дозволити їм вибирати. Під час війни падавани ставали командерами-джедаями у Великій армії Республіки і допомагали очолювати солдатів-клонів Республіки проти Конфедерації незалежних систем[5]. Після створення Галактичної Імперії кілька колишніх падаванів, які пережили Наказ 66 або покинули Орден джедаїв до Винищення джедаїв, або приєдналася до Альянсу повстанців.

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 Зоряні війни. Епізод I: Прихована загроза
  2. Зоряні війни. Дарт Вейдер: Темний лорд сітів
  3. 3,0 3,1 3,2 Зоряні війни. Епізод III: Помста сітів
  4. Зоряні війни: Повстанці
  5. 5,0 5,1 5,2 5,3 5,4 Зоряні війни: Війни клонів
  6. Зоряні війни. Джедаї Республіки: Мейс Вінду
  7. Зоряні війни: Кенан
  8. 8,0 8,1 Зоряні війни: Дарт Мол
  9. 9,0 9,1 Зоряні війни. Епізод II: Атака клонів
  10. Зоряні війни. Епізод VIII: Останні джедаї
  11. Зоряні війни. Епізод IV: Нова надія
  12. Зоряні війни. Епізод VII: Пробудження Сили