FANDOM

Tab-canon-black
Tab-legends-white
Premium-Eras-legends

Палпатін, також відомий як Дарт Сідіус, — останній Верховний Канцлер Галактичної Республіки та перший імператор Галактичної Імперії, неймовірно могутній: його не змогли вбити ні Мейс Вінду, ні Йода, ні інші джедаї. Він був темним лордом ситів, щодотримувався Правила двох, правила Ордена лордів ситів та був найвпливовішим лордом, якого коли небудь знала Галактика. Також він мав гострий інтелект і був здатен передбачувати різні варіанти майбутнього: фактично саме він перетворив Стару Республіку в Імперію та винищив майже всіх джедаїв. На все це в Палпатіна пішли десятиліття наполегливої праці.

Сіт почав свій шлях до абсолютної влади, ставши сенатором. Потім, використовуючи свої здібності до маніпуляції, хитромудрість і могутність темної сторони Сили, він став верховним канцлером і пробув на цій посаді вісім років, поступово збільшуючи свою владу і перетворюючи демократичний режим Республіки в диктатуру. Всі ці роки і після Палпатін постійно влаштовував різні інтриги, такі як клонування джедая Джоруса К'баота і споруда фабрики з виробництва своїх же клонів на Біссі; вбивства і залякування небажаних політичних супротивників; розв'язування різних військових і політичних конфліктів; постійне внесення поправок до конституції, що наділяють його все новими повноваженнями, і так далі.

Саме Палпатін увергнув Галактику в сепаратистську кризу і Війни клонів, саме він був керівником і маніпулятором обох сторін цього конфлікту — Республіки та Конфедерації незалежних систем; саме він керував усім ходом цієї війни, спрямованої на знищення джедаїв, які могли перешкодити йому досягти абсолютної влади.

EmperorsArrival-SWE

Імператор прибув на Зірку Смерті II

У 19 ДБЯ Палпатін схилив на темну сторону Енакіна Скайвокера, який отримав після цього ім'я Дарт Вейдер. Ця подія стала фатальним для всіх жителів галактики і джедаїв. У той же день Палпатін перетворив Стару Республіку в Галактичну Імперію. Протягом двох десятків років Палпатін одноосібно правив Галактикою, остаточно знищивши останні оплоти демократії, включаючи Сенат.

У 4 ПБЯ, під час Ендорской битви, Сідіус загинув на борту другого Зірки Смерті у віці 86 років від руки свого учня Дарта Вейдера, який за допомогою сина повернувся на cвітлу сторону і відновив рівновагу в Силі.

Таємні знання стародавніх ситів допомогли Сідіусу зберегти свою свідомість після смерті. Дух сітха відправився на Бісс і вселився в тіло свого клона. Після цього він відродив Імперію і був близький до знищення Нової Республіки, але незабаром майже всіх клонів Палпатіна знищив Карнор Джакс. На Ондероні він спробував вселитися в тіло Енакіна Соло, проте був підстрелений його батьком; потім дух сита перехопив смертельно поранений джедай Емпатойайос Бранд, намертво уклав його в собі і, загинувши, забрав дух Палпатіна з собою в Силу. Так Дарт Сідіус, один з найбільших в історії лордів сітхів, був остаточно переможений.

Появи