FANDOM

Premium-Eras-canon
«Я не підірву істот, вирощених в якійсь лабораторії!»
— Понґ Крелл (джерело)

Понґ Креллчутливий до Сили чоловік раси бесалісків, майстер-джедай протягом останніх років Галактичної Республіки. Під час Війн клонів він займав звання генерала-джедая Великої армії Республіки. Незважаючи на те, що солдати-клони під його командуванням витримали найвищі показники втрат, Крелл був визнаний успішним генералом через його перемоги на полях битв. Окрім своєї репутації генерала, він був також відомий своєю жорстокістю в особистому бою. Перевага його чотирирукої фізіології дозволила йому використати унікальну форму Джар'Кай, володіючи одночасно двома двухклинковими світловими мечами. Однак, у міру того, як війна тривала, Крелл почав бачити видіння нового порядку, що приходили до влади замість Республіки і Ордену джедаїв. Спираючись на самозбереження, він потай використовував Темний бік Сили і почав підривати збройні сили Республіки, в надії привернути увагу графа Дуку, щоб в кінцевому підсумку стати його учнем, що передувало падінню Республіки.

Під час битви при Умбарі Крелл тимчасово замінив Енакіна Скайвокера на посаді командира 501-го легіону. Коли його солдати виявили таємну відданість свого генерала Дуку, клони повстали проти команди Крелла і вирушили щоб заарештовувати його за зраду. Незважаючи на вбивство кількох солдатів під час спроби втечі, занепалий джедай був зхоплений і ув'язнений його людьми. Хоча його підлеглий, клон-капітан CT-7567, вирішив стратити його, солдат "Догма", який був найсильнішим прихильником Крелла, допитуючи Крелла про те, чому той виконував ці дії, вкрав бленстер з кобури П'ятірні і вбив його за зраду Республіки[1].

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 1,9 Зоряні війни: Війни клонів