FANDOM

Premium-Eras-legends
«Рятівник, завойовник, герой, злодій. Ти є усіма ними, Реван… і все ж, ти ніщо. Наприкінці, ти не належиш ні до світла, ні до темряви. Ти назавжди залишишся сам.»
— Дарт Малак (джерело)

Реван, також відомий як Реваншист, Темний лорд сітів Дарт Реван та Блудний Лицар, — легендарний джедай ери Старих війн сітів, Верховний головнокомандувач збройних сил Галактичної Республіки під час Мандалорських війн та Темний володар третьої Імперії сітів.

Реван був народжений близько 3994 ДБЯ і ще в юності прийнятий в Орден джедаїв. Його навчали багато досвідчених майстрів-джедаїв, і всі вони відзначали обдарованість амбітного падавана. Під час Мандалорских війн Реван, всупереч рішенню Ради джедаїв, відкрито виступив проти загарбників і разом зі своїм другом Малаком очолив рух реваншизму. Під командуванням Ревана та Малака республіканські війська перемогли неокрестоносців, після чого двоє лицарів-джедаїв вирушили в Незвідані Регіони на пошуки Імперії ситхів, що стояла за мандалорским вторгненням. Їм вдалося виявити столицю Імперії, де джедаї кинули виклик Імператорові сітів, але зазнали поразки і на деякий час стали його маріонетками.

Звільнившись від впливу Імператора, Дарт Реван і Дарт Малак заснували власну Імперію, після чого Реван вирішив завоювати і реформувати Республіку, щоб та змогла встояти в майбутній війні з загрозою з незвіданих Регіонів. Завдяки ракатанскій «-05-0033Зоряній кузні» Ревану вдалось таємно побудувати величезний флот і вже через рік він повернувся в Республіку її ворогом. У розпал війни Малак зрадив Ревана, а останнього захопили джедаї. Вища рада Ордену стерла спогади володаря ситхів і відправила на фронт в якості звичайного солдата, який служив під початком лицаря Бастилії Шан. Втім, незабаром до Ревана почали повертатися спогади про пошуки «Кузні», і Рада ухвалила рішення знову навчити його майстерності джедая, так як тільки він міг допомогти Республіці знайти таємну зброю ситхів. Керуючись спільними з Бастилією візіями про «Зоряні мапи», Реван врешті-решт знову знайшов «Кузню», що розташовувалася в системі Лехон. Під час битви при Раката-Прайм він проник на борт станції та вбив Малака, після чого армада ситхів і «Кузня» були знищені Республіканським флотом.

Після закінчення війни Реван знову відправився на пошуки відродженої імперії чистокровних ситхів, але ті знайшли джедая раніше: на планеті Нафема Ревана захопили Дарт Найрісс та лорд Скордж. Чотири роки він провів в ув'язненні на Дромунд-Каас, поки не був звільнений своєю колишньою підлеглою Мітрою Сурик. Разом з Сурік і Скорджем, що примкнув до джедаїв, Реван знову спробував вбити Імператора і знову зазнав невдачі через зраду Скорджа. Наступні триста років Реван перебував в стазисі у в'язниці ситхів, але весь цей час боровся з Імператором і непомітно впливав на його свідомість, переконуючи його відкладати війну з Республікою.

У 3642 ДБЯ, вже після Великої галактичної війни між Республікою і Імперією, Реван був звільнений республіканцями з в'язниці, після чого відправився на ракатанску станцію «Фабрика», де почав створення армії дроїдів для особистого протистояння Імперії ситхів. Дізнавшись про плани Ревана, ситхи послали на «Фабрику» ударну групу, яка вбила джедая. Однак незадовго до смерті Ревана його свідомість розділилась, і з Силою злилася лише «світла» сторона його особистості. Одержимий ідеєю повного знищення Імператора, «темний» Реван створив армію зі своїх фанатичних послідовників і відправився на Явін-4 з метою повернути дух Вішейта в його фізичне тіло, а потім назавжди покласти йому кінець. Республіка і Імперія ситхів були змушені об'єднати свої сили, щоб зупинити збожеволівшего Ревана. У битві на Явіні він був переможений, після чого возз'єднався зі своєю «світлою» стороною.

Спадщина Дарта Ревана справила величезний вплив на Орден ситхів, зокрема, на Дарта Бейна, надихнувши останнього на створення свого Правила двох.

За лаштунками

Реван був персонажем, який був спочатку розроблений, щоб з'явитися в епізоді «-05-0035Привиди Мортіса», третього сезону телесеріалу «-05-0036Зоряні війни: Війни клонів». Реван мав з'явився як лорд сітів разом з Дартом Бейном в якості радників Сина, але вони були вирізані з епізоду в кінці виробництва. Режисер шоу, Дейв Филоні, боявся використовувати сцену, і сцена була видалена на прохання Джорджа Лукаса, тому що конфліктували з точки зору Лукаса щодо Сили. Сцена зроблена на стадії анімації і може бути переглянута на бонусному контенті Blu-Ray видання Star Wars: The Clone Wars The Complete Season Three».

Появи