FANDOM

Premium-Eras-canon
«Там, у мене всередині, завжди щось було, та тепер воно пробудилось, і я боюся.»
— Рей (джерело)

Рей — обдарована Силою жінка людської раси, в якій, під час мандрівки в пошуках легендарного майстра-джедая Люка Скайвокера, виявилася чутливою до Сили, і яка повернула надію в галактику, яка перебувала на порозі нової війни. Рей росла в самотності на покинутій пустельній планеті Джакку, з надією, що одного разу її рідні повернуться за нею, і за роки очікування відточили свої навички сміттяра і воїна. Її життя назавжди змінилася після зустрічі з BB-8, астродроїда Опору, в якому містилася інформація про Скайвокера, і з штурмовиком на ім'я Фінн, дезертирували з Першого ордена. Переслідувані Першим орденом, вони втекли з Джакку на «Тисячолітнього сокола», після чого були знайдені Ганом Соло і Чубаккою, які приєдналися до них в їх місії, по доставці дроїда на базу Опору на Д'Куарі. По дорозі вона виявила світловий меч Скайвокерів і пробудила свою Силу до того, як його захопив Кайло Рен, которого вона перемогла в дуелі на базі «Старкілер» перед тим, як Опір знищив суперзброю Верховного Порядку. Після подорожі до бази Опору, генерал Лея Орґана поставила перед собою завдання знайти Скайвокера та показати йому його старий світловий меч як символ єдиної надії, що залишилив галактику, — повернення джедаїв.

Спроба Рей на шляху до Скайвокера спочатку була невдалою, і хоча він неохоче погодився її тренувати, Рей швидко потрапила у силовий зв'язок з Кайло Реном. Зв'язок, який дозволив їй телепатично спілкуватися з Кайло, змусив її запитати, що Скайвокер зробив з Кайло після того, як останнього спокусив темний бік. Врешті-решт вона покинула Ач-То, щоб повернути Рена до світла. Після прибуття на корабель Сноука «-05-0066Верховенство», вона була доставлена ​​до його тронної зали, де Сноук стверджував, що він створив зв'язок між Рей та Реном, щоб заманити її в пастку. Сноук хотів убити Рей. Хоча Кайло Рен, виступаючи проти цього наказу, повернувся проти свого майстра і вбив його, він все ще знаходився на темному боці і запропонував Рей приєднатись до нього для правління галактикою. Рей відмовилася, і обидва вони деякий час боролися, через що світловий меч Скайвокерів було знищено. Рей врятувалася і відправилася на Крейт, де вона та Чубакка допомагали Опору, виводжуючи Соколом винищувачі Верховного Порядку. Після того, як Скайвокер відволікнув Верховний Порядок, Рей, віддаляючись від Ач-То, допомагала решті Опору втекти. Вона, побачивши ще раз Кайло Рена перед відправленням, стала останнім джедаєм в галактиці, після того, як Люк став єдиним цілим із Силою[3].

Появи

Джерела

Посилання

  1. Зоряні війни: Енциклопедія персонажів (оновлене та розширене видання)
  2. Зоряні війни. Пробудження Сили: Ілюстрований словник
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 3,5 3,6 Зоряні війни. Епізод VII: Пробудження Сили
  4. 4,0 4,1 Зоряні війни. Епізод VIII: Останні джедаї