FANDOM

Premium-Eras-legends
«Давно я нікого не викликав на дуель. Я радий, що мій ворог гідний цього.»
— Ром Мок Кайлу Катарну
Mohc Star Wars TCG

Генерал Ром Мок у броні Темного штурмовика фази 3.

Ром Мок — генерал Галактичної імперії, герой Воєн клонів. Розробник Темних штурмовиків.

Біографія

Війни клонів

Під час Воєн клонів Ром Мок воював під командуванням генерала Локуса Джина. Він придбав репутацію борця з дроїдами в ближньому бою і освоїв тонкощі кібернетики. Мок також поважав солдатів-клонів і любив працювати з ними. Під час нападу кортозисних бойових дроїдів Конфедерації незалежних систем на Корусант солдат Мок бився з дроїдамі врукопашну, використовуючи їх слабкі місця. Після цього Рома Мока вшановували як героя по всьому Голонету.

Імперський період

Хоробрість, проявлена ​​Моком під час Воєн клонів, і його відданість прискорили його кар'єру при Новому Порядку Палпатіна. На багатьох світах Мок бився в ім'я Імперії, заробивши три Імперські медалі «За доблесть» і вищу медаль Слави Імперії. Мок продовжував захоплюватися боями з дроїдами, він часто бився з різними смертоносними машинами. Він перемагав такі машини, як прототип IG-97, піхотний дроїд ZQ і кілька «Катів» моделей IX-XI.

Оглядаючи штурмовика нуль-G, Мок розчарувався в Імперській робототехніці: вона була дуже примітивна і обмежена. У Рома були досвід і знання слабостей дроїдів, накопичені за Війни клонів. За допомогою них Мок розвивав вихідні моделі і вивчав конструкцію механічних солдатів часів Старої Республіки.

Ром Мок був одним з небагатьох імперських генералів, які виступали проти будівництва «Зірки Смерті», оскільки Мок недолюблював будь-яку зброю, віддаляє в бою солдатів від ворогів.

Мок також був керівником Імперської Академії на Каріді. Він був особливо вражений тим, як глава кадетів Кайл Катарн виконав його вправу «Омега», за яку Ром і Джерек нагородили його Імперською медаллю пошани.

Темні штурмовики

Коли Мок був підвищений до звання генерала, він використовував ресурси для завершення технічних проектів Темних штурмовиків. Він намагався догодити Імператору, але того цікавила тільки «Зірка Смерті». Після провалу першої «-05-0007Зірки Смерті» в битві при Явіні, Мок скористався можливістю, щоб передати свою програму Палпатіну. Розлючений невдачею Вілгаффа Таркіна і грунтуючись на визнанні часткового успіху проекту «Фази нуль», Імператор надав Моку дозвіл, щоб той почав свою нову програму.

На розробку проекту Моку були виділені мільярди кредитів. Він створив базу на астероїді «Громас-16», де проводив різні випробування. Згодом Ром побудував «-05-0010Дугу Молота» — мобільну фабрику з виробництва Темних штурмовиків.

Файл:Dark Trooper.png

Але після успішних випробувань штурмовиків другої фази Кайл Катарн втік, вставши на бік Альянсу повстанців. Згодом Кайлу було доручено покласти край проекту. Він з'явився на «Дугу Молота», і між ним і Моком стався поєдинок. Варто відзначити, що на генералі був екзоскелет Темного солдата третьої фази. Незважаючи на це, Кайл зумів вбити Мока, а потім знищив і «Дугу Молота». Знищення проекту, в який раніше були вкладені величезні кошти, викликало гнів Палпатіна, і проект був закритий.