FANDOM

Скакоканці (скакоани) — розумна гуманоїдна раса з планети Скако.
Вот Тамбор

Старшина Техносоюзу Ват Тамбор — найвідоміший скакоанець.

Біологія

Схожі на людей, скакоанці дуже худі і мають сіро-білу, коричневу або зелену зморшкувату шкіру, яка висіла складками на їхніх тілах. Також у них не було волосся, і у них були запалі очі-намистинки. Маленькі носові щілини дозволяли скакоанам відчувати запах, в той час як тонкий, безгубий рот дозволяв говорити. Вони не можуть ковтати тверду їжу через відсутність багатьох зубів в порівнянні з людьми. На пальцях рук були нігті. Скакоанці дихають метаном. Середня тривалість життя скакоанців — приблизно від 90 до 110 років.

Оскільки на Скако дуже високий атмосферний тиск, скакоанці не можуть жити на інших планетах: їхні тіла внаслідок декомпресії вибухають. У зв'язку з цим скакоанські вчені створили спеціальний барокостюм, який підтримував високий тиск і подавав метан через спеціальні трубопроводи. Через побоювання декомпресії або розриву їхніх костюмів, вони рідко покидали свою рідну планету, залишаючись ізольованими для всього іншого галактичного суспільства.

Культура і суспільство

Через барокостюми, що закривають не лише тіло, а й все обличчя власника, багатьом жителям Галактики, яким вдавалося зустрітися з скакоанцями, вони здавалися бездушними машинами. Насправді скакоанці досить-таки емоційної, але і дуже потайні. Їхнє суспільство важке і егоїстичне, в ньому понад усе ставиться самозбереження.

У скакоанців неймовірно розвинений інтелект. Вони розробили глибоку логіку, яка дозволяє їм вирішувати практично будь-які проблеми. Багато скакоанців стали блискучими інженерами, заробляючи на життя створенням різних проектів. Уряд скакоан на Скако створило висококваліфіковану техногільдію, організувавши колективний прогрес в своєму світі, який діяв протягом багатьох років.

Будучи глибоко віруючими, скакоанці практикували високо розвинену релігію, священний текст якої був написаний в книзі Булмід — аналогу Біблії. Найголовнішим старійшиною скакоанской релігії був Клонгор, який проводив служби з книгою Булмід на могутніх курганах. Верховним божеством у раси вважався Володар буття Суїрблі, який разом зі священним ціклопом-альбіносом перебував у воротах Гронтессіант. Пройти у браму могли тільки обранці, одним з яких виявився Ват Тамбор, який в 19 ДБЯ прибув на рідну планету.

Species-stub Це — стаття–заготовка про расу. Ви можете допомогти Зорепедії, розширивши її.
Зоряні Війни лого Зорянi Вiйни Вiкi має колекцію зображень, пов'язаних з скейкоканцамі.