FANDOM

Premium-Eras-canon
«Сила пробуджається. Ти відчуваєш це?»
— Сноук до Кайла Рена (джерело)

Сноукчутливий до Сили чоловік, інородець-гуманоїд, який носив титул Верховного лідера Верховного Порядку приблизно через тридцять років після битви при Ендорі. Слабкий тілом, покритим ранами і шрамами, він був могутнім в маніпуляціях з Силою, її Темним боком. Бен Соло став учнем Сноука і його правою рукою після падіння відродженого Люком Скайвокером Ордену джедаїв і прийняв ім'я Кайло Рена.

У 34 ПБЯ Сноук направив всі сили Верховного Порядку на пошуки останнього елемента мапи з маршрутом Скайвокера, який відправився у вигнання, щоб знайти останнього джедая, знищити його і позбавити надії всіх послідовників Світлого боку. Незважаючи на невдачі в пошуках, генерал Армітаж Гакс за наказом Сноука ввів в дію базу «Старкілер», найпотужнішу суперзброю Верховного Порядку, що знищила своїм першим залпом систему Госніан зі столицею Нової Республіки, Госніан-Праймом, її Сенатом і зоряним флотом. Опору, проте, вдалося зірвати плани Сноука і знищити планету-базу[2].

Через деякий час, флагман Сноука, його столиця і командний центр, «Верховенство», почав переслідування залишків флоту Опору, евакуйованих з Д'Куара. Сноук наказав евакуйованому зі «Старкілера» Кайло Рену зробити все, щоб Рей прибула на корабель і стала його послідовницею. Тому вдалося заманити її в пастку, але коли Сноук наказав Кайло вбити дівчину, той використовував Силу, щоб розрубати Сноука навпіл мечем Скайвокерів, який Сноук відібрав у Рей. Після перемоги над елітною преторіанською гвардією Сноука, Кайло Рен проголосив перед генералом Гаксом себе новим Верховним лідером на чолі Верховного Порядку[1].

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 Зоряні війни. Епізод VIII: Останні джедаї
  2. 2,0 2,1 2,2 Зоряні війни. Епізод VII: Пробудження Сили