FANDOM

Premium-Eras-canon
«Ти думаєш, що зможеш повернути його? Жалюгідна дитино, я не можу бути зрадженим. Я не можу бути переможеним. Я бачу його розум. Я бачу кожен його намір! Так, я бачу, як він повертає світловий меч, щоб вдарити правду. І тепер, дурна дитино, він запалює його і вбиває свого справжнього ворога!»
— Останні слова Сноука до Рей та Кайло Рена (джерело)

Сноукчутливий до Сили чоловік, інородець-гуманоїд, який носив титул Верховного лідера Першого Порядку приблизно через тридцять років після битви при Ендорі. Слабкий тілом, покритим ранами і шрамами, він був могутнім в маніпуляціях з Силою, її Темним боком. Бен Соло став учнем Сноука і його правою рукою після падіння відродженого Люком Скайвокером Ордену джедаїв і прийняв ім'я Кайло Рена.

У 34 ПБЯ Сноук направив всі сили Верховного Порядку на пошуки останнього елемента мапи з маршрутом Скайвокера, який відправився у вигнання, щоб знайти останнього джедая, знищити його і позбавити надії всіх послідовників Світлого боку. Незважаючи на невдачі в пошуках, генерал Армітаж Гакс за наказом Сноука ввів в дію базу «Старкілер», найпотужнішу суперзброю Верховного Порядку, що знищила своїм першим залпом систему Госніан зі столицею Нової Республіки, Госніан-Праймом, її Сенатом і зоряним флотом. Опору, проте, вдалося зірвати плани Сноука і знищити планету-базу[4].

Через деякий час, флагман Сноука, його столиця і командний центр, «Верховенство», почав переслідування залишків флоту Опору, евакуйованих з Д'Куара. Сноук наказав евакуйованому зі «Старкілера» Кайло Рену зробити все, щоб Рей прибула на корабель і стала його послідовницею. Тому вдалося заманити її в пастку, але коли Сноук наказав Кайло вбити дівчину, той використовував Силу, щоб розрубати Сноука навпіл мечем Скайвокерів, який Сноук відібрав у Рей. Після перемоги над елітною преторіанською гвардією Сноука, Кайло Рен проголосив перед генералом Гаксом себе новим Верховним лідером на чолі Першого Порядку[3].

Появи

Джерела

Посилання

  1. 1,0 1,1 Скайвокер. Сходження: Ілюстрований словник
  2. 2,0 2,1 Зоряні війни. Епізод IX: Скайвокер. Сходження
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 3,5 3,6 3,7 Зоряні війни. Епізод VIII: Останні джедаї
  4. 4,0 4,1 4,2 Зоряні війни. Епізод VII: Пробудження Сили
  5. Зоряні війни. Пробудження Сили: Ілюстрований словник