FANDOM

Premium-Eras-canon
«Таке красиве обличчя."
"Мене не тягне на відв'язних, давно!"
"Ну й добре, я надаю перевагу розумним.»
— Сьома Сестра і Кенан Джаррус (джерело)

Сьома Сестрачутлива до Сили жінка раси міріалан, яка була агентом імперського Інквізиторію. Їй було доручено лордом сітів Дартом Вейдером вистежити Асоку Тано, видатну фігуру в повстанні проти Імперії. Після смерті Гранд-інквізитора Сьома Сестра прагнула замінити його в якості лідера Інквізиторію.

За чотири роки до битви при Явіні Сьома Сестра натрапила на прямий конфлікт зі Спектрами. Разом з П'ятим Братом вона боролася з ними неодноразово: на борту старої республіканської медичної станції, в Гаммертауні на планеті Такобо, в спробі викрасти чутливих до Сили дітей, і на Ґарелі, намагаючись зруйнувати повстанський флот. Пізніше Сьома Сестра відповіла на сигнал Восьмого Брата і прибула на Малакор, де і загинула від руки Дарта Мола.

Біографія

Під час Війн клонів ця жінка раси міріалан була падаваном Ордену джедаїв. Після виконання Наказу 66 і штурму Храма джедаїв падаванам, що вижили, було запроновано служити Імператору або ж бути вбитими. Міріаланка вибрала перше і стала інквізитором на ім'я Сьома Сестра.

Seventh-sister f5c85134

Вона, разом з іншими інквізиторами, проходила тренування під наглядом Гранд-інквізитора у покинутій вежі на Корусанті. Незабаром Імператор Палпатін розповів про Інквізиторій своєму новому учню, лорду сітів Дарту Вейдеру. Той, однак, виявився не на жарт роздратований тим фактом, що Імператор доручив полювати на джедаїв комусь іншому, а не йому самому. Сповнений люті, він провів "тренування", під час якого він відрубав П'ятому і Шостому Братам по руці, а Дев'ятій Сестрі пошкодив око і розрізав навпіл. Тим не менш, міріаланка, схоже, не отримала значних травм.

Здібності та навички

Швидка, спритна і смертельно небезпечна, Сьома Сестра була однією з найбільш елітних імперських мисливців на джедаїв. Вона володіла такими здібностями Сили, як телекінез і чуття, а також володіла деякими навичками проникнення у розум допитуємого.

Озброєння та екіпірування

У бою Сьома Сестра використовувала свій власний двохклинковий світловий меч, що обертається. Також вона користувалася розвідувальними дроїдами ID9, які не тільки розвідували місцевість, а й могли допомагати у битві.

Особистість і риси характеру

Темній послідовниці були притаманні самовпевненість і гордість, які насправді були лише "маскою", під якою ховалися страх смерті й боягузство. Вона була більш далекоглядна за своїх колег, проте інквізитор допустилася фатальної помилки, недооцінивши сили свого суперника, що коштувало їй життя.

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 Зоряні війни: Повстанці
  2. 2,0 2,1 2,2 Зоряні війни. Дарт Вейдер: Темний лорд сітів