FANDOM

Premium-Eras-canon

Теммін «Снап» Векслілюдина чоловічої статі, яка жила в Імперську еру і за часів Нової Республіки. В юному віці Теммін був розлучений зі своїми батьками, після того як його батька, Брентіна, заарештувала Галактична Імперія, а його мати, Норра Векслі, приєдналася до Альянсу повстанців. Юнак став підприємцем, займався продажем відремонтованого мотлоху. Щоб не залишатися на самоті, Теммін відновив бойового дроїда B1, назвавши його Паном Боунсом, який складав йому компанію. Після битви при Ендорі підліток помирився зі своєю матір'ю Норрою, після чого приєднався до неї в її місії зі зриву секретного збору імперців на планеті Аківа.

Після повстання на Аківі Теммін разом зі своєю матір'ю, Боунсом, мисливицею за головами Джес Емарі, колишнім імперським офіцером лояльності Сінджіром Рат Велусом і солдатом Нової Республіки Джомо Бареллом вирушив на полювання за військовими злочинцями імперцями. Зрештою, вони допомогли принцесі Леї Орґані знайти її чоловіка, зниклого Гана Соло, і разом з ним звільнили в'язнів Каземата Ешміда, серед яких був батько Тема.

Разом з Веджем Антілесом Теммін взяв участь в битві за Джакку і вступив до зоряного флоту Нової Республіки як пілот. У 28 ПБЯ він приєднався до Опору, де став членом Чорної ескадрильї корпусу зоряних винищувачів Опору. Векслі дослужився до звання капітана і був шанованим пілотом Синьої ескадрильї, в складі якої він брав участь в битві на Такодані і нападі на базу «Старкілер»[1].

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 Зоряні війни. Епізод VII: Пробудження Сили