Зорепедія
Advertisement

Темний меч - унікальний стародавній світловий меч з плоским лезом темно-сірого кольору, створений Тарром Візслою у певний період часу до 1032 ДБЯ. Після його смерті меч деякий час зберігався у Храмі джедаїв, поки його не викрали звідти члени Дому Візсла. Після цього темний меч служив символом Манд'алора, а пізніше - символом влади та лідерства у Варті смерті. За кілька років до початку Війн клонів меч дістався Пре Візслі, нащадкові древніх мандалорців, який був його власником до своєї смерті від руки Дарта Мола під час перевороту на Мандалорі. Врешті-решт, меч знайшла Сабін Врен, яка передала його Бо-Катан Крайз як лідеру об'єднаних мандалорських кланів. Бо-Катан втратила меч після того як сталася Велика Чистка. Реліквія перейшла у власність лідера імперського уламку Ґідеона мофа Ґідеона. Бо-Катан вистежувала мофа з метою повернути собі темний меч, але її випередив Інший мандалорець, Дін Джарін. Він був готовий віддати меч Бо-Катан за допомогу в порятунку всиновленого ним дитяти, але Бо-Катан відмовилася приймати меч, оскільки законним претендентом на трон Мандалора може бути лише той, хто здобув меч у бою.

Історія

Епоха Нової Республіки

Приблизно 9 ПБЯ темним мечем заволодів лідер імперського уламку Ґідеона моф Ґідеон. Бо-Катан Крайз намагалася вистежити його і повернути меч у свою власність. Захопивши імперський крейсер класу Ґозанті, Бо-Катан допитала капітана корабля, але той не видав місцезнаходження свого мофа і вчинив самогубство. Бо-Катан, однак, все одно дізналася, де перебуває Ґідеон, коли мандалорець Дін Джарін звернувся до неї по допомогу в порятунку всиновленого ним немовляти. Леді Крайз погодилась прийти на допомогу в обмін на темний меч. Зібрана Джаріним команда захопила корабель мофа Ґідеона, тоді як сам Дін Джарін зійшовся в двобої з мофом і заволодів темним мечем. Він привів полоненого мофа на місток корабля і спробував віддати меч Бо-Катан, але та відмовилась прийняти зброю. Ґідеон пояснив це тим, що меч можна тільки здобути в ході двобою, але Дін Джарін все одно продовжив пропонувати меч Бо-Катан. Та знову відмовилась, і меч залишився у власності Діна Джаріна.

Появи

Зоряні війни: Війни клонів (Перша поява)

Зоряні війни: Дарт Мол, син Датомиру

Зоряні війни: Повстанці

Advertisement