Зорепедія
Advertisement
Зорепедія
This article details a subject that falls under the Legends brand.
«Те, що я продемонструю сьогодні, ознаменує нову еру Імперії. Ми зможемо знищити повстанців так само, як і лицарів-джедаїв. Нарешті війна імператора буде наповнена лише славою та красою рішучої перемоги.»
— Генерал Ром Мок про свій проект.

Генерал Ром Мок — розробник Темних штурмовиків (у броні Темного штурмовика фази 3)

Темні солдати (ориг. Dark troopers; також зустрічаються інші варіанти перекладу — Темні штурмовики, Темні воїни чи Темні десантники) — категорія бойових дроїдів Галактичної Імперії.

Історія проекту

Проект Темних солдат був дітищем генерала Рома Мока, який наполегливо відстоював військові переваги ближнього бою. Він керував проектом на своєму кораблі «Дуга Молота».

Поштовхом для початку розробки темних солдат послужили імперські дроїди-руйнівники, які також були розроблені Ромом Моком. Мок, будучи ветераном Воєн клонів, захоплювався бойовими супердроъдами сепаратистів. Перші дроїди-знищувачі були вкрай ефективні проти бунтів, якы періодично спалахують в імперських тюрмах. Дроїди не знали собі рівних в ближньому бою. Проект постійно розвивався і незабаром Ром Мок запропонував внести в проект істотні зміни.

На борту Імперської дослідницької станції почалася розробка технології, схожу на технологію кібернетизації Дарта Вейдера. Незабаром Імперія почала перетворювати ветеранів солдат-клонів в страхітливих кіборгів, так званих Темних солдатів фази 0. Оскільки Імперія ставала все менш і менш залежною від солдатів-клонів, проект Фази Нуль незабаром був закритий, але ефективність кібернетичних солдатів стала очевидною для більшості людей, включаючи самого Рома Мока — керівника тієї станції. Кілька років по тому проект запустили. Головна мета проекту — створення наступного покоління штурмовиків.

Вперше Темні солдати були кинуті в бій при штурмі повстанської бази «Тек» на планеті Талай, він з'явився відповіддю Імперії на руйнування першої «Зірки Смерті». Вони показали себе з кращого боку, перебивши всіх повстанців на базі.

Мон Мотма наказала Кайлу Катарну ліквідувати проект. Він знищив Мока і Дугу Молота. Зі смертю Мока і руйнуванням фабрики проект знову закрили. Однак очевидно, що не всі Темні Солдати були знищені разом з Дугою Молота,  оскільки деякі були пізніше помічені на Фелуції, Корусанті та інших планетах.

Моделі

Основна серія

Інші моделі

Галерея

Advertisement