FANDOM

Premium-Eras-canon

Тронна зала Сноука розташовувалася на мегаруйнівнику «Верховенство», де була резиденція Верховного лідера Верховного Порядку Сноука. Охорону приміщення забезпечувала елітна преторіанська гвардія — добірні бійці людської раси, які служили його особистими охоронцями.

Історія

Під час Холодної війни, у 34 ПБЯ, Сноук спілкувався зі своїми товаришами генералом Армітажем Гаксом і Кайло Реном через голограму, а потім особисто, коли вони відвідували «Верховенство». Після проникнення Рей на «Верховенство», Кайло Рен наказав заарештувати прибулу і доставив до тронної зали, де Сноук приступив до її допиту. Дізнавшись все, що йому було потрібно, правитель наказав своєму учневі Кайло особисто стратити затриману, щоб довести відданість. Рен прикинувся, що збирається виконати наказ, насправді ж він готував замах на наставника, таємно скориставшись вилученим у Рей під час обшуку світловим мечем. Вибравши момент, він за допомогою телекінезу повернув меч і раптово активував його, розрубавши Сноука навпіл. Потім Кайло Рен і Рей вступили в бій з вісьмома гвардійцями, що охороняли залу, з якого вийшли переможцями[1].

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Зоряні війни. Епізод VIII: Останні джедаї
Іншими мовами