FANDOM

Premium-Eras-canon
«Я тримала на тебе стільки ненависті.»
— Трілла Судурі до Цере Джанди (джерело)

Трілла Судурі, також відома як Друга сестра, ― жінка, яка служила інквізитором Галактичної Імперії під керівництвом Дарта Вейдера[1]. До її падіння на темний бік Судурі була падаваном лицаря-джедая Цере Джанди під час Війн клонів. Після того, як вона та її майстер врятувались від виконання Наказу 66, Джанда рано потрапила у полон до Винищення джедаїв та під час катувань викрила приховане місце розташування Судурі й деяких юнлінгів. Після захоплення Судурі також зазнавали катувань і, врешті-решт, потрапили перейшла на темний бік, ставши членом Інквізиторію та прийнявши титул Другої Сестри.

На початку правління Імперії вона подорожувала на планету Онтото, щоб дослідити повідомлення про діяльність джедаїв, лише натомість знайшла зв'язок із стародавнім храмом[3]. Вона також була присутньою у штабі Інквізиторію разом з Гранд-інквізитором, П'ятим Братом, Сьомою Сестрою, Восьмим Братом, жінкою-інквізитором і інквізитором-тві'леком після місії з полювання на Іїта Кота[2].

У 14 ДБЯ Друга Сестра разом з Дев'ятою Сестрою вирушила на планету Бракка, щоб дослідити повідомлення про діяльність джедаїв. Після вбивства члена Гільдії розбирачів прихований джедай Кел Кестіс виявив себе і ледве врятувався Другою Сестрою за допомогою Джанди. Пізніше Друга Сестра знову зустріла Кестіса на Зеффо, де вона заявила, що вона є ученицею Джанди і навіть попередила Кела, що їй не слід довіряти. Пізніше вона приїхала на Боґано, куди Кестіс поїхав, щоб дістати голокрон, який містив список чутливих до Сили. Коли Кестіс був засипаний спогадами з її світлового меча, Друга Сестра втекла з Боґана з голокроном.

Коли Кестіс і Джанда подорожували на планету Нур, місце розташування Фортеці Інквізиторію, Друга Сестра влаштувала засаду Келу і вони провели заключний поєдинок, в результаті якого джедаї перемогли її. Потім до неї звернулася Джанда, яка була впевнена, що вона може змінитися. Однак їх було перервано приходом Дарта Вейдера, який налякав спокутану Судурі, оскільки вона зрозуміла, що вона зазнала невдачі для Вейдера, і яка ціна цього провалу. Знаючи, що лорд сітів збирається її вбити, вона закликала Джанду та Кестіса помститися за Орден джедаїв, перш ніж Вейдер вразив її світловим мечем.

Появи

Джерела

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Зоряні війни: Темний бік
  2. 2,0 2,1 2,2 Зоряні війни. Дарт Вейдер: Темний лорд сітів
  3. Джедаї: Полеглий Орден. Темний храм, частина 1