«Ми не знаємо, з чим маємо справу! В них є зброя, яку ми досі не бачили!»
— КС-5597 (джерело)

Умбаранські ополченці.

Умбаранське ополчення (англ. Umbaran militia; інший варіант перекладу — Умбаранська міліція) — збройні сили планети Умбара.

Характеристика

Ополченці обороняли Умбара за часів кризи 3630 ДБЯ і Воєн клонів. Вони носили барокостюми, що містили суміш газів, які покращували рефлекси солдатів і робили їх більш агресивними. Ополчення володіло унікальними зброєю і технікою місцевого виробництва, включаючи гвинтівки, дроїди-вбивці мілліповзуни, мобільні важкі гармати, важкі летючі танки і штурмові танки, а також пілотували настільки ж унікальні зоряні винищувачі і кораблі підтримки. Умбаранських солдатів прозвали «тінями», оскільки вони завжди з'являлися несподівано.

Історія

Під час Воєн клонів Умбара перейшла на бік Конфедерації незалежних систем, і в 21 ДБЯ ополчення захищало Умбару від наступу армії клонів Галактичної Республіки. Хоча генерали-джедаї розраховували на швидку перемогу, ополчення виявилося більш винахідливим і наполегливим, ніж очікувалося. Умбаранці завдали значної шкоди ворогові, але все ж були відтіснені до столиці. Коли 501-й легіон зайняв ключову авіабазу умбаранців, вищий генерал-джедай Обі-Ван Кенобі захопив столицю. Командувачі ополченням, генерали Еннодіус і Фарр-Ніс, були вбиті під час нападів на бункери «Грек» і бункери «Уск». Незважаючи на допомогу, яку таємно надавав умбаранцям джедай-зрадник Понґ Крелл, ополчення зазнало поразки, і Умбара була захоплена Республікою.

Появи

Іншими мовами