FANDOM

Premium-Eras-canon
«І я зробила те, що повинна була зробити, щоб стати собою. Я не жалкую про це. У цьому різниця між нами. Я знаю, чим я є, і я приймаю це. Я пишаюся цим. Я боролася за все, що у мене є, за все, чим я є.»
— Фазма до Кардинала (джерело)

Фазмалюдина, жінка, яка жила через тридцять років після битви при Ендорі. Під час Холодної війни служила в званні капітана штурмовиків у Верховному Порядку і носила хромовані обладунки, схожі за дизайном з бронею рядових бійців. Вона була частиною неофіційного командного тріумвірату Верховного Порядку на базі «Старкілер» разом з Кайло Реном і генералом Армітажем Гаксом, що протистояв Опору.

За наказом Верховного лідера Верховного Порядку Сноука, тріумвірат розшукував мапу, котра повинна була привести до останнього майстра-джедая Люка Скайвокера, який пішов у вигнання багато років назад. Під час різанини в поселенні Туанул на Джакку, Фазма і її штурмовики вбили всіх місцевих жителів, а будинки і будівлі спалили. Один із штурмовиків, FN-2187, під впливом розправи над мирними жителями прийняв рішення покинути Верховний Порядок, незважаючи на вжиті Фазмою зусилля з підтримки жорсткої дисципліни.

Пізніше Фазма була присутня при знищенні системи Госніан за допомогою суперзброї бази «Старкілер», в результаті чого була зруйнована столиця Нової Республіки. До того, як «Старкілер» зміг знищити базу Опору, FN-2187, разом з контрабандистом Ганом Соло і Чубаккою проникли на базу і взяли в полон Фазму. Та під загрозою смерті відключила планетарні щити, в результаті чого Опір зміг зробити атаку на суперзброю. Хоча Фазма вважала, що Опір буде знищено її штурмовим легіоном, їм вдалося здобути успіх і база була знищена. Після того, як Фазма зняла щити, вона була скинута диверсантами в ущільнювач сміття, але змогла вибратися і покинути «Старкілер» до його знищення. Зрештою Фазма повернулася на борт «Верховенства», де представила генералу Гаксу доповідь про те, що трапилося, виставивши зрадником убитого нею лейтенанта Сола Ріваса.

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Зоряні війни. Епізод VIII: Останні джедаї
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 Зоряні війни. Епізод VII: Пробудження Сили