FANDOM

Premium-Eras-canon
«Феннек Шанд — елітний найманець. Вона нажила собі славу, вбиваючи для усіх головних злочинних синдикатів, включаючи гатів. Якщо ти підеш за нею, ти не доберешся до сходу сонця.»
— Мандалорець попереджає Торо Калікана про репутацію Феннек Шенд (джерело)

Феннек Шенджінка, людина, наймана вбивця, яка працювала в багатьох провідних злочинних синдикатах. Після того, як Нова Республіка кинула за ґрати багатьох її роботодавців, вона пішла в біги і опинилася на планеті Татуін, де її відстежили два мисливці за головами, Мандалорець і новобранець Торо Калікан. Після того, як вона відкрила вогонь по парі у пустелі, вони дочекалися приходу ночі, а потім кинулися на неїї на спідербайках, використовуючи спалахи заряду, щоб приховати їх наближення.

Шенд вдалося збити мотоцикл і пара почала бій. Шенд швидко перемогла недосвідченого мисливця, але він був врятований приходом Мандалорця. Залишивши тільки один спідербайк, Мандалорець відправився на пошуки дьбюека, а Калікан охороняв Шенд. Поки вони чекали, вона успішно переконала його включити Мандалорця, якого також розшукувала Гільдія мисливців за головами; однак замість того, щоб звільнити її, на що вона й сподівалася, Калікан застрелив Шенд, підозрюючи, що та вб'є його одного разу на свободі[1].

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 Мандалорець