FANDOM

Premium-Eras-canon
«Прийде час, через кілька десятиліть, коли кораблі мон-каламарі будуть посеред великого заколоту. І знову, через кілька десятиліть після цього. Ваш народ стане символом свободи і непокори по всій галактиці. І все почалося тут, Ваша Величносте. З вас.»
— Феррен Барр до короля Лі-Чара (джерело)

Феррен Баррчутливий до Сили іктотчі чоловічої статі, падаван Ордену джедаїв під час падіння Галактичної Республіки. Після війн клонів Барр був одним з небагатьох джедаїв, який втік у вигнання після початку Винищення джедаїв Галактичною Імперією. Прагнучи повалити новий режим, контрольований стародавніми ворогами джедаїв, сітами, Барр набрав декілька послідовників своєї справи і сформував таємний союз з монархією Мон-Кали, передбачивши роль мон-каламарі у повстанні проти Імперії.

Знаючи, що повстання в кінцевому підсумку призведе до того, що Імператор Шив Палпатін буде скинутий зі свого престолу, колишній падаван підірвав дипломатичні відносини між королем Мон-Кали Лі-Чаром та Імперією. Однак присутність Барра на рідній планеті мон-каламарі привернула увагу сіта-учня Імператора, Дарта Вейдера та його інквізиторів. Темному лорду сітів вдалося вбити більшість прихильників біженців-джедаїв, хоча Барр зміг обдурити загони солдатів-клонів Інквізиторію, повернувши їх проти мисливців на джедаїв Вейдера, котрі самі були колишніми джедаями, і, отже, спрямовані на знищення. Врешті-решт, король був захоплений Імперією, а Барр загинув в одиночному бою проти Вейдера, якого він знав як колишнього лицаря-джедая Енакіна Скайвокера, але був впевнений, що його дії сприяли можливому падінню сітських лордів[1].

Появи

Посилання

  1. 1,00 1,01 1,02 1,03 1,04 1,05 1,06 1,07 1,08 1,09 1,10 1,11 Зоряні війни. Дарт Вейдер: Темний лорд сітів
Іншими мовами