FANDOM

Premium-Eras-canon
«Його боротьба проти дроїдів перетворила його у символ свободи для всього народу.»
— Мейс Вінду про Чама Синдуллу (джерело)

Чам Синдуллачоловік-тві'лек, який присвятив своє життя тому, щоб стати бійцем опору і революційним лідером під час Війн клонів і у перші дні повстання проти Галактичної Імперії. Синдулла розпочав як політичний революціонер, який виступав проти корупції сенатора Рілота, Орн Фрі Таа, але вторгнення на Рілот Конфедерації незалежних систем під час Війн клонів змусило його підняти повстання. Він створив тві'лекський опір та воював разом з майстром-джедаєм Айма-Ґаном Даєм і Великою армією Республіки в їх початкових спробах відбити сепаратистського воєначальника Вата Тамбора та Сепаратистську армію дроїдів, але початкова допомога Республіки була обмежена, а тві'лекїв значно перевершували чисельністю. Незважаючи на те, що Синдулла не хотів знову довіряти Республіці і боявся окупації Рілота збройними силами Республіки, Синдулла в кінцевому підсумку об'єднався з генералом-джедаєм Мейсом Вінду і разом вони звільнили Рілот від сепаратистів[1].

Появи

Джерела

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 Зоряні війни: Війни клонів