This article details a subject that is considered canon.

«Його боротьба проти дроїдів перетворила його у символ свободи для всього народу.»
— Мейс Вінду про Чама Сіндуллу (джерело)

Чам Сіндуллачоловік-тві'лек, який присвятив своє життя тому, щоб стати бійцем опору і революційним лідером під час Війн клонів і у перші дні повстання проти Галактичної Імперії. Сіндулла розпочав як політичний революціонер, який виступав проти корупції сенатора Райлота, Орн Фрі Таа, але вторгнення на Рілот Конфедерації незалежних систем під час Війн клонів змусило його підняти повстання. Він створив тві'лекський опір та воював разом з майстром-джедаєм Айма-Ґаном Даєм і Великою армією Республіки в їх початкових спробах відбити сепаратистського воєначальника Вата Тамбора та Сепаратистську армію дроїдів, але початкова допомога Республіки була обмежена, а тві’леків значно перевершували чисельністю. Незважаючи на те, що Сіндулла не хотів знову довіряти Республіці і боявся окупації Райлота збройними силами Республіки, Синдулла в кінцевому підсумку об’єднався з генералом-джедаєм Мейсом Вінду, і разом вони звільнили Райлот від сепаратистів[1].

Появи

Джерела

Посилання