FANDOM

«Я даю святу клятву, що буду беззаперечно підкорятись імператору Палпатіну, використаю всі свої сили на службі Галактичної Імперії і, як вірний слуга, буду готовий віддати своє життя заради виконання цієї клятви, якщо отримаю такий наказ.»
— Обітниця Послугу, яку дають після закінчення Імперської академії на Їнчоррі.
Riot trooper

Штурмовики порядку (також відомі як штурмовики-приборкувачі і важкі штурмовики) — бійці Галактичної Імперії, які спеціалізуються на рукопашному бою.

Історія

Штурмовики порядку проходять курс навчання в імперській військовій академії на планеті Їнчорр, в якій також навчають імператорських гвардійців. Вони розквартировані разом із «звичайними» штурмовиками у гарнізонах на різних імперських планетах — як правило, у великих містах на кшталт Тарко-се і Тіміри.

Велика кількість штурмовиків порядку зіткнулись у бою з клоном Ґалена Марека і загинули від його руки.

Характеристика

Штурмовики порядку носять білу броню, міцнішу за стандартний штурмовий обладунок, і озброєні електропосохами, укріпленими фріком — металом, здатним чинити опір світловому мечу. Чудова підготовка дозволяє штурмовикам з легкістю відбивати чи блокувати удари навіть досвідчених мечників, проте вони не можуть блокувати силові прийоми, що робить їх дуже вразливими до телекінезу блискавок та контролю розуму.

Іншими мовами