FANDOM

Premium-Eras-canon
«Справжній штурмовик не відчуває співчуття. Справжній штурмовик є продовженням Першого Порядку і волі Верховного лідера Сноука, і нічим більше.»
— Капітан Фазма (джерело)

Штурмовики, які також називалися штурмовиками Першого Порядку, ― піхотні війська Першого Порядку. Сліпучо-біла броня цього нового покоління штурмовиків, натхненна старими видами бойового захисту, що використовувалися солдатами-клонами Галактичної Республіки і штурмовиками Галактичної Імперії, була ще одним з багатьох символів, перейнятих Першим Порядком у полеглої Імперії. Озброєні могутньою зброєю, такою як бластерна гвинтівка F-11D і бластерний пістолет SE-44C, вони служили основною силою Першого Порядку також, як колись їх попередники були символом могутності Імперії.

Солдатів Першого Порядку набирали і готували з самого народження, привласнюючи їм ідентифікатори замість імен і роками обробляючи пропагандою, щоб забезпечити беззастережну відданість і слухняність Першому Порядку і Верховному лідеру Сноуку. Під час Холодної війни між Першим Порядком та Опором підготовка штурмовиків була під контролем капітана Фазми, офіцера-ветерана і члена командуючого тріумвірату Верховного Порядку разом з генералом Армітажем Гаксом та Кайло Реном. Заохочуючи до безжалісності, ще й до імпровізації на полі бою, Фазма намагалася перетворити своїх учнів на кращих солдатів у галактиці. Внаслідок її невблаганної тренувальної програми, штурмовики Першого Порядку вважалися більш небезпечними, ніж їхні імперські попередники.

Після падіння Нової Республіки та подальшого знищення бази «Старкілер» Перший Порядок перемістився, щоб захопити контроль над галактикою через величезні військові ресурси. Однак, переслідуючи Опір до віддаленого світу Крейт, Сноук був убитий Кайло Реном, тоді як Фазма і велика кількість штурмовиків загинули під час нападу на «Верховенство». Оскільки інша частина Першого Порядку не знала про його причетність до смерті Сноука, Рен став настпуником свого убитого майстра в якості нового Верховного лідера. За його командуванням штурмовики брали участь у прямому нападі на базу Опору на Крейті, і, хоча битва завершилася перемогою Першого Порядку, кільком членам Опору вдалося втекти.

Появи та джерела

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 Зоряні війни. Епізод VIII: Останні джедаї
  2. Помилка цитування: Неправильний виклик <ref>: для виносок TFA не вказаний текст