FANDOM

Premium-Eras-canon
«Мій хлопчику. Мій дорогоцінний хлопчику. Ти готовий стати вигнанцем? Чи готовий ти стати непередбачуваним, якщо це трапиться? Там будуть інші, яких ти повинен покликати на свій бік.»
— Ґалліус Ракс грав роль виконавця плану «Відплата» в задумі Імператора Палпатіна (джерело)

Ґалліус Ракс, раніше відомий як Ґаллічоловік, людина з планети Джакку, який служив офіцером Галактичної Імперії під час правління Імператора Шива Палпатіна. На момент смерті Палпатіна в 4 ПБЯ Ракс піднявся в званні й став адміралом імперського флоту. Зоряний суперруйнівник «Розорювач» слугував його флагманом.

Після смерті Палпатіна Ґалліус отримав посмертні вказівки для втілення в життя плану «Відплата», указу щодо знищення Імперії в разі надзвичайної ситуації, на виконання якого Імператор призначив самого Ракса. Використовуючи псевдонім «Оператор», він таємно постачав Новій Республіці інформацію про вразливі імперські маршрути й планетарних чиновників, які були готові здатися їй. Крім цього, Ракс ділився секретними даними з імперським перебіжчиком Ральзіусом Палдорою. Також він заманив уцілілих лідерів Імперії на Аківу, екстрений саміт на якій був перерваний появою республіканського зоряного флоту. Як наслідок, члени недовговічної імперської Ради майбутнього були схоплені або вбиті силами Республіки.

Появи