Зорепедія
Advertisement
This article details a subject that falls under the Legends brand.

Протиповітряний всюдихід (All Terrain Anti-Aircraft (AT-AA)) — мобільна платформа противовітряної оборони, яку використовувала Галактична Імперія.

Опис

Eaw at-aa.jpg

Повірняно невелика платформа була розміщена на чотирьох механічних лапах, які стирчали в боки. Малий розмір робив AT-AA менш вразливим для ворожої авіації. На верхівці всюдихода була розміщена ракетна установка для боротьби з ворожою авіацією. Ракетна установка при потребі могла вести вогонь по наземних військах, але через її високе розташування і конфігурацію навколо всюдихода виникала «мертва зона», в якій він був повністю вразливий. Для додаткового захисту AT-AA був оснащений генератором перешкод, який не давав ворожим ракетам самонаводитись на всюдихід і відхиляв їх, але при активації генератора відключалась ракетна установка, до того ж він не захищав від протонних бомб.

AT-AA використовувався для захисту наземної техніки, вразливої для авіації (наприклад, AT-AT), але при цьому сам потребував захисту від наземних військ ворога.

Історія

AT-AA ведуть вогонь.

Прототипи АТ-АА були створені під час Війн клонів, ала серійне виробництво було налагоджене Галактичною Імперією. Всюдиходи активно використовувались протягом всієї Галактичної громадянської війни.

Після битви на Готі АТ-АА стали незмінними супутниками AT-AT. Під час битви за Калаан АТ-АА захистили колону транспортів, знищивши безліч аероспідерів T-47. В 6 ПБЯ всюдиходи активно використовувались під час оборони Корусанта від військ Нової Республіки.

Advertisement