Зорепедія
Advertisement
Натисніть тут, аби переглянути статтю про канонічну версію цього поняття.
Ця стаття – про «Легендарну» версію цього поняття.
Ця стаття розглядає поняття, що є частиною «Легенд».

Всюдихідний будівельний транспорт (ВБТ) (All Terrain Construction Transport (AT-CT)) — промисловий агрегат Галактичної Імперії, призначений для створення будівельних конструкцій.

Опис[]

AT-CT був розроблений на основі AT-ST: всюдихід з кабіною на двох ногах. Екіпаж складався з двох осіб — водія і оператора невеликого, але потужного променя захоплення, який міг з легкістю підхоплювати важкі металеві пластини, дюрасталеві каркаси та інші будівельні матеріали. Всюдихід був оснащений двома механічними «руками» для підтримання вантажу. AT-CT не мав озброєння, проте вмілий оператор міг використовувати промінь для того, щоб в разі нападу підхоплювати великі предмети і кидати їх у ворога.

Історія[]

Принаймні 1 AT-CT в 3 ДБЯ брав участь в роботах на фабриці виробництва TIE-винищувачів на орбіті Нар-Шаддаа. Коли фабрика була атакована повстанцями під командуванням генерала-джедая Рама Коти, всюдихід брав участь в обороні, проте був знищений Ґейленом Мереком, який проник на об'єкт, щоб вбити генерала Коту.

Кілька будівельних всюдиходів використовувалися на будівництві Зірки Смерті. Один з них був знищений Ґаленом Мареком, коли той проник на станцію, щоб врятували лідерів повстанців.

За лаштунками[]

AT-CT — ворог у відеогрі Star Wars: The Force Unleashed. У версіях гри для PSP, PS2 та Wii всюдихід відсутній. На фабриці замість нього представлений AT-ST, захоплений ополченцями.

В коміксі «Сила неприборкана» Ґейлен Мерек зіткнувся з двома AT-CT, а не з одним, проте їхнє знищення не було показане.

Появи[]

  • Star Wars: The Force Unleashed
  • Сила неприборкана (роман)
  • Зоряні війни: Сила неприборкана (комікс)

Джерела[]

  • The Force Unleashed Campaign Guide
  • Star Wars: The Force Unleashed: Prima Official Game Guide
  • The Complete Star Wars Encyclopedia
  • Rebellion Era Campaign Guide
  • Death Star Owner's Technical Manual
  • Far Horizons
  • Star Wars: Imperial Handbook: A Commander's Guide

Advertisement