FANDOM

Premium-Eras-canon
«Після них, хлопці.»
— Водій AT-RT на Умбарі, який зібрав своїх товаришів-клонів проти Умбаранського ополчення на початкових етапах битви (джерело)

Розвідувальний транспортний всюдихід (РТВ / AT-RT), також відомий як Розвідувальний крокер Республіки, — модель розвідувального крокера, що використовувалась в період Війн клонів. AT-RT був попередником AT-DP і AT-ST. Під час Галактичної громадянської війни ці крокери були прийняті на озброєння Альянсом за відновлення Республіки, і були модернізовані техніками повстанців для того, щоб конкурувати з новинками Галактичної Імперії.

AT-RT зазвичай застосовувалися клонами для виконання різних завдань, включаючи наземну підтримку військ наступу, захист цивільних і охорону громадського порядку. Вони були найбільш корисні на полях битв таких планет, де складний рельєф місцевості перешкоджав використанню великих транспортних засобів.

Історія

Війни клонів

Крокери AT-RT використовувалися в таких боях як: Битва при Крістофсісі[2], Битва при Умбарі[2], Битва при Рілоті[2], Битва при Кіросі[2] і в Битві за Кашиїк[1].

Імперська ера

Група штурмовиків-розвідників використовувала щонайменше два AT-RT на Майґіто, де вони боролися з групою повстанців, відомою як «Плазмові дияволи».

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Зоряні війни. Епізод III: Помста сітів
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 Зоряні війни: Війни клонів
Іншими мовами