FANDOM

Premium-Eras-canon

MG-100 «Зоряна фортеця» SF-17, також відомий як Важкий бомбардувальник B/SF-17 або Бомбардувальник Опору, — тип бомбардувальника Опору, який використовували під час Холодної війни між Верховним Порядком і Новою Республікою біля 34 ПБЯ. B/SF-17 ніс на собі руйнівні знаряддя і для захисту мав дві обертові лазерні турелі.

Характеристики

Swx67 preview1

Два бомбардувальники Опору

Екіпаж важкого бомбардувальника B/SF-17 складався як мінімум з пілота, бомбардира і стрілка. Зоряні кораблі були озброєні протонними бомбами, а для оборони були дві кулясті лазерні турелі, звернені до задньої частини корабля. Дані вежі мали великий діапазон повороту і нахилу, для охоплення широкого сектора обстрілу, і призначалися, в першу чергу, для перехоплення ворожих винищувачів, націлених на бомбардувальник.

Історія

RedAWing-Revell

Під час евакуації Д'Куара було використано кілька важких бомбардувальників

Бомбардувальники використовувалися під час Холодної війни між Верховним Порядком і Новою Республікою, приєднавшись коли боротьба перейшла в активну фазу. Безліч цих кораблів використовувалося Опором під час евакуації Д'Куара, в ході якої вони закидали протонними бомбами лінійні крейсери типу «Відроджений»[1]. Останній вцілілий бомбардувальник вийшов на точку скидання і доставив вантаж, знищивши таким чином ворожий дредноут типу «Мандатор», але, втративши пілота, вже не зміг завершити маневр і потрапив в зону ураження вибухом згаданого судна, внаслідок чого також загинув разом з останнім членом екіпажу.

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 Зоряні війни. Епізод VIII: Останні джедаї