FANDOM

Premium-Eras-canon
TIE «Вдосконалений» v1 — експериментальна модель винищувача TIE імперського флоту. Вона була значною мірою спроектована на основі «Кинджалу» компанії «Республіканські Системи Сієнара». Цей зоряний винищувач був обладнаний стандартними щитами і, на відміну від TIE «Вдосконаленого» x1, S-крила v1 могли складатися навколо кабіни під час посадки, економлячи місце в ангарі. Що незвичайно для моделі TIE, панелі сонячні панелі були розташовані лише на внутрішньому боці крил з метою зробити їх більш стійкими до ворожого вогню з боків. Як наслідок, вироблялася менша кількість енергії, через що двигуни працювали на паливі замість сонячного реактора, який живив лише зброю, сенсори та додаткові системи. TIE «Вдосконалений» v1 був озброєний двома передніми лазерними гарматами, сильнішими за ті, що у зоряного винищувача завоювання переваги в космосі TIE/ln, та пусковою установкою ракети-знаряда, що запускала радіомаяки, такі як S-радіомаяки XX-23. На відміну від інших моделей TIE, v1 був також обладнаний гіпердвигуном.

Появи

Зоряні війни: Повстанці (Перша поява)