FANDOM

Premium-Eras-canon
TIE «Вдосконалений» x1, також відомий як TIE/ad — удосконалений прототип зоряного винищувача серії TIE, що вироблявся компанією «Флотські Системи Сієнара».

Історія

Повстанці TIE ''Вдосконалений'' x1

Станом на 4 ДБЯ лорд сітів Дарт Вейдер володів і використовував експериментальний модифікований ранній прототип TIE «Вдосконаленого» x1, яким керував під час свого нападу на флот повстанців, знищивши їхній флагман. Пізніше він відправився на ньому на Малакор, щоб зустрітися в бою зі своїм колишнім падаваном, Асокою Тано.

У 0 ДБЯ Вейдер знову сів за штурвал свого TIE «Вдосконаленого» x1 для переслідування і знешкодження повстанських винищувачів, що нападали на першу Зірку Смерті. Він підбив декілька зоряних винищувачів, доки його корабель не був виведений з битви, коли підбитий «Тисячолітнім соколом» зоряний винищувач завоювання переваги в космосі TIE/ln врізався в нього. Через зіткнення зореліт вийшов з-під контролю і відлетів у космос, врятувавшись таким чином від вибуху Зірки Смерті. Корабель був пошкоджений і залишений дрейфувати серед уламків від бойової станції, доки він з Вейдером на борту не був підібраний Сієною Рі та Берісс Сай на крейсері типу «Ґозанті».

Появи

Зоряні війни: Повстанці

Зоряні війни. Епізод IV: Нова надія (Перша поява)

Зоряні війни: Дарт Вейдер